COPA tilgjengelighet

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Are, 12. sept 2021.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som har erfaringer med når/hvordan COPA slipper sine seter?

    Har forsøkt å finne noen flights for sommerferien 22, men så langt ser det ut som all tilgjengelighet stopper torsdag 6.juni. Slik har det vært i ukesvis.

    Har søkt meg gul og blå uten å komme over noen som helst info foruten at det er 330 dager før som gjelder.
    Har også kommet over award-regler for COPA sitt program, og der er det notert at det ikke er blackout dates.

    Det ligger tilgjengelige flights og billetter i perioden, så er ikke manglende oppsett som gjør dette heller..
     
    Eddie47 liker dette
  2. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    984
    Likes mottatt:
    6,502
    Bonuspoeng:
    163
    Min erfaring begrenser seg til des/jan 2019/2020 bestilt februar 2019, og da var det ihvertfall 330 som gjaldt.
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Samme gjorde jeg faktisk for den samme perioden.
    Virker jo egentlig litt merkelig om de skal ha blackout perioder på vinteren der, så gjetter kanskje på at det er noe annet som slår inn..
    Får håpe det løsner snart, ellers risikerer jeg en dobbel BOG 12 timer på samme ferie.. Det ville vært uvanlig for mitt vedkommende i alle fall...
     
    holmen liker dette
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Da begynner det helt tydelig å vise seg at COPA har en blackout periode 9.6.22 til 14.8.22.
    Flust av billetter fom. 15.8.,så da må vi vel dessverre se at COPA utgår fra neste sommer og Avianca blir livbøylen for å redde Panamabesøket som gikk i vasken med høye kneløft og en rekke ombookninger for 1.5 år siden..
     
    Gullars, Kristian and holmen like this.

Del denne siden