CT bestilling via sas.no på telefon, tar de gebyr for det?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av SVG_flyer, 14. jan 2019.

  1. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens, noen som vet når man ringer SAS for å bestille reise med CTen tar de gebyr for det? eller er det gratis? jeg skulle egentlig booke via Tallin med fikk feil kode av han kompisen som ga meg sin bruker ved bestilling.

    Takk
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,495
    Bonuspoeng:
    183
    Er vel inkludert for Diamond og høyere bare
     
  3. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Men når man ringer til Tallinn, så betaler man ikke noe form for gebyr når man ringer inn, men du sier at på sas.no vil de gjør det?
     
  4. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen form for gebyr er ikke riktig. Du betaler 150 + 450 (om du er Diamant + slipper du det første). Tilbakemeldingene nå i det siste er vel at SAS nekter å gjøre CT bestillinger (men det er selvfølgelig verdt et forsøk). Vet ikke hvordan det ev. stiller seg med gebyrer da, men det er vel uansett Tallinn som regner ut disse såvidt jeg forstår, så det er neppe noen forskjell
     
  5. jackant

    jackant Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Ingen gebyr ved tlf til Tallin og bruk av CT.
     
    SVG_flyer liker dette
  6. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er rett og slett ikke riktig. Se nedstående som er fra CT bestilling via telefon til Tallinn i forrige uke.
    Skjermbilde 2019-01-14 kl. 19.58.46.png
     
    Skarven liker dette
  7. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    653
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Satt ca 30 minutt med Tallinn. Dette ble 1800kr i service fee takk. Bestilling for ca 4 uker siden. (4 reisende) DC693609-0AFF-4389-807E-55B8CF77D477.jpeg
     
    Shyneno liker dette
  8. jackant

    jackant Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Ingen gebyrer hos meg. Nå bemerket jeg riktignok at web tjenesten var ute av drift. Ble opplyst om at det ikke var gebyr ved bruk av CT og Poeng bestilling. Merkelig!
     
  9. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Kan du laste opp kvittering som disse ovenfor har gjort? Er ganske merkelig at noen faktisk betaler og noen ikke. Men Award siden hos sas er faktisk nede nå så om man ringer inn og sier at man skal bruke opp CTen ved bestilling men at siden ikke fungerer burde man da få gratis bestilling i utgangspunktet tenker jeg. Skal bestille i morgen så for vi se hva som skjer når jeg ringer inn til Tallinn.
     
  10. jackant

    jackant Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Svarte ta! Hadde kun sjekket AMEX kort og kontobevegelser. Det fremkommer ikke der, men på kvittering pr e-post ligger det gebyr!! Det ble jeg IKKE opplyst om! Beklager feilinformasjon..
     

    Attached Files:

    Last edited: 14. jan 2019

Del denne siden