Hei, jeg har bestillt en CT tur: SAS/LH: SVG-OSL-FRA-MIA (LH 388) SAS: MIA-OSL-SVG Begge er i C. Hvis det skulle bli ledig i F på LH FRA-MIA. Kan jeg booke dette selv om jeg flyr C tilbake med SAS? Vil det da komme på 150k poeng eller 130k poeng? (2 personer med CT).
Ja, men ville også ha sett om jeg kunne fått F på retur via FRA eller MUC. Da vil det kun koste deg ekstra avgifter.
Det er vel ikke mulig å endre returen etter at jeg har reist til MIA? Siden det er 12 dager mellom utreise og retur så er det vel lite sansynlig å få F på returen?
Kan ikke endres etter påbegynt reise. Noen få har klart det, men det er ikke normen. Om setene slippes 14 dager før, er det jo en mulighet her. Noen ganger har de faktisk kommet tidligere. Sett opp autosøk på expertflyer eller sjekk United.com flere ganger om dagen når det nærmer seg.
Ok. Takk for svar. Jeg har KVS tool. Når jeg sjekker der på FRA - MIA er det bare F på 02-06 mai. Men jeg skal følge med fremover
Miami kan være en tricky flight å finne LH F på. Via ORD eller NYC skal det ikke være noe problem om du er åpen for et ekstra stopp.
Og ikke minst MEX. JFK er på mange måter fint på retur, du har en flott wine&dine lounge, men flighten i seg selv er litt for kort etter min mening