CT m familien til Kenya

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Bergenser, 12. jan 2019 kl 08:04.

1. Bergenser

Bergenser Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei. Jeg har nå 110.000 eurobonus poeng og en CT. Min kone og jeg vil reise sammen med vår sønn på 10 år fra Bergen til Kenya (Mombasa) i sommer. Ser at det er 60000 poeng t/r pr voksen. Barn får ikke rabatt i Star Alliance. Vi må altså betale 60000 for vår sønn også, det synes jeg er drøyt. Har noen tips om hva vi bør gjøre? Går det an å kjøpe billett til barnet samtidig som man bestiller bonusreisen? Bør vi starte fra annen destinasjon ? Bør vi først reise med SAS til et sted og så kjøpe billett videre til Kenya? Vi ønsker jo å få mest mulig igjen for vårt CT også! Takknemlig for alle gode råd fra Dere som kan dette ! Hilsen B

2. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    2,280
    Bonuspoeng:
    113
    CT på deg og fruen og betal billett til ungen.

Omaniac liker dette
  3. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    3,934
    Bonuspoeng:
    113
    Ville sett på muligheten for betalte billetter for hele familien, så sparer du CT'en og poengene til en tur i business class med bare deg og kona. Å bruke poeng for å reise langt i økonomi er dårlig valuta for poengene, men dette er selvfølgelig en vurdering du må ta selv.

Om du finner en SAS-destinasjon i Europa som har veldig billige billetter til Kenya, så er det selvfølgelig en mulighet å booke SAS dit for poeng og så videre på den billige billetten. Men dette gjør reiseruten mye mer komplisert og tidkrevende.

Del denne siden