Har 110.000 poeng og CT. Vil reise sammen med min kone i juli. Tenker oss kanskje til Beijing. Mulig via Singapore. Hva vil dere erfarne anbefale ?
Med kun 110k poeng må dere i så tilfelle reise med SAS. Det kommer på 100k poeng når dere bruker CT. I Asia er da alternativene HKG, PEK, PVG og NRT, men jeg tror dere får det krevende med å finne SAS-billetter i juli til noen av de destinasjonene.
Om du skal ha business med 110k poeng tilgjengelig så kan du bare velge fra SAS sine destinasjoner. Da er du prisgitt det som er ledig. Skal være mulig å finne til Kina inkl Hong Kong. Japan er litt tynnere dessverre. Edit; @Gullars var enda raskere
Ja, dere må nok bygge opp saldoen litt og satse på andre i Star Alliance. Til Asia trenger dere da 165.000 EB. Kan for øvrig anbefale Mellom-Amerika (f.eks. Costa Rica, der vi nettopp var). Vet ikke helt hvordan det er der i juli, men dere kommer dere i hvert fall dit for 130.000 EB
Nå har jeg søkt på SAS for bonusreise til ASIA i juli. Finner INGEN billetter til noen av SAS destianasjoner. Noen som kan hjelpe meg her ?