CT og 110.000 poeng for to til Asia

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Bergenser, 12. jan 2019.

  1. Bergenser

    Bergenser Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Har 110.000 poeng og CT. Vil reise sammen med min kone i juli. Tenker oss kanskje til Beijing. Mulig via Singapore. Hva vil dere erfarne anbefale ?
     
  2. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Med kun 110k poeng må dere i så tilfelle reise med SAS. Det kommer på 100k poeng når dere bruker CT. I Asia er da alternativene HKG, PEK, PVG og NRT, men jeg tror dere får det krevende med å finne SAS-billetter i juli til noen av de destinasjonene.
     
    Wiolenze liker dette
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,426
    Likes mottatt:
    29,348
    Bonuspoeng:
    183
    Om du skal ha business med 110k poeng tilgjengelig så kan du bare velge fra SAS sine destinasjoner. Da er du prisgitt det som er ledig.

    Skal være mulig å finne til Kina inkl Hong Kong. Japan er litt tynnere dessverre.

    Edit; @Gullars var enda raskere
     
  4. Cowarse

    Cowarse Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Det er jo tid til å øke poengsaldoen før avreise og åpne for flere muligheter.
     
    Gullars liker dette
  5. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, dere må nok bygge opp saldoen litt og satse på andre i Star Alliance. Til Asia trenger dere da 165.000 EB. Kan for øvrig anbefale Mellom-Amerika (f.eks. Costa Rica, der vi nettopp var). Vet ikke helt hvordan det er der i juli, men dere kommer dere i hvert fall dit for 130.000 EB :)
     
  6. Bergenser

    Bergenser Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Nå har jeg søkt på SAS for bonusreise til ASIA i juli. Finner INGEN billetter til noen av SAS destianasjoner. Noen som kan hjelpe meg her ?
     
  7. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Juli er vanskeleg, og ofte blackout. Søk frå ARN eller CPH, også sjekk 4 mnd før!
     

Del denne siden