CT og EB Poeng evnt OneWorld / Sky Team ønskes kjøpt

Tråd i 'Reisedeals' startet av mbarnes, 01. febr 2020.

  1. mbarnes

    mbarnes Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ønsker å kjøpe Companion Ticket for 1 pers OSL-NBO. Trenger også tilsvarende poeng. Business, eller First om det er tilgjengelig.

    Kan også kjøpe miles med OneWorld / Sky Team om du har nok til å booke direkte ut CT eller tilsvarende løsninger.

    Avreise 5 eller 6. mai, hjemreise søndag 10.mai - senest ankomst OSL mandag 11 mai på formiddagen.
     
    Last edited: 01. febr 2020
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Hvilken kabin vil du fly i?
     
  3. mbarnes

    mbarnes Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Business eller First - takk for påminnelsen :)
     
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Ville ikke det vært like greit å bare kjøpe inn selv? British Ariways har for eksempel 747 til NBO. Kjøp av CT og det du trenger å av poeng kan vel ikke være så mye billigere enn å betale 20-24.000 for biz, samt at det gir avkastning på AMEX (om du har det) og en haug med poeng.
     
  5. mbarnes

    mbarnes Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Joa, absolutt en mulighet det. Men dette er ment for folk som har masse poeng liggende og ikke får brukt de. Havner som regel på halv pris. Gjort dette endel ganger, da etter annonse på finn.no men de har bestemt seg for at denne type kjøp / salg ikke skal være lov, så da må jeg prøve lykken her.
     
    OttoL liker dette
  6. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    695
    Likes mottatt:
    1,671
    Bonuspoeng:
    93
    CT med poeng kommer vel stort sett på 0.1-0.15 per poeng også noen lapper for CT. Har selv solgt CT og poeng og både kjøper og jeg var fornøyde med løsningen. Skulle vedkommende ha kjøpt samme billettype så hadde det kostet en god del mer enn hva jeg fikk.

    Men skulle jeg ha våget meg på en tipping så koster det neppe 20-24k for en tur i C eller F til NBO med CT og poeng.
     
  7. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,110
    Likes mottatt:
    1,832
    Bonuspoeng:
    113
    Qatar har C til ca 21k, mens en bonusreise med vanlig verdsettelse av poeng ser ut til å havne på 14-15k inkludert skatter. Ledig både med OneWorld og SkyTeam i hvert fall, så får trådstarter finne ut om det er attraktivt. Folk her har vel noe høyere verdsettelse av poeng enn den generelle FINN bruker.
     
  8. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    566
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Noen med Oneworld poeng som kunne sjekket LAS-SFO 22 mai. fra tidlig om morgenen til senest arrive SFO 18:00. Flybillettene er så sykt dyre. Hvis noen kan booke med poeng så kjøper jeg gjerne til en fornuftig pris. Om det er mulig. PM :)
     
  9. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,907
    Bonuspoeng:
    183
    IMG_1637.png
     
    animals liker dette

Del denne siden