Hei igjen, guruer. Jeg ser stadig etter alternativer for å optimalisere min CT, og lurer på om noen her inne kan gi litt bonushjelp... Har et førsteklasses problem, rett og slett! Nåværende booking er: OSL-FRA LH C (gryyyyyyytidlig) FRA-CDG LH C CDG-BKK TG F 380 (ca 20 timer stopover) BKK-ICN OZ C 380 (ca 23 timer stopover) ICN-SIN SQ C 333 SIN-DPS SQ C 333 / DPS-SIN SQ C 333 (ca 9 timer stopover) SIN-CPH SQ F 777 Som altså gir Thai F på utreise og Asiana A380 Biz videre. Problemet er at utreisen bruker hele to segmenter på å komme til CDG, sånn at jeg ikke fikk lagt til CPH-OSL på slutten. OSL-FRA er dessuten supergrytidlig, og er redd jeg kommer til å bli så trøtt at jeg sover bort hele turen med Thai F. Har funnet dette alternativet: OSL-CPH SK+ CPH-SIN SQ F 777 (ca 20t stopover) SIN-ICN SQ C 777 (ca 24t stopover) ICN-BKK TG C 359 (ca 20t stopover) BKK-DPS TG C 777 / DPS-SIN SQ C 333 SIN-CPH SQ F 777 CPH-OSL SK+ Her blir egentlig spørsmålet - er det verdt å beholde Thai 380 F på utreise eller ville dere valgt SQ F begge veier? Thai bruker *A sin F-lounge på CDG, og denne er vel ikke noe spesielt å rope hurra for... Men må jo si at jeg har lyst til å oppleve A380 i F. Og er Biz på Thai A359 å foretrekke framfor Asiana 380?
Biz på Thai A350 var svært skuffende i mine øyne. Har skrevet litt om turen. Asiana F på A380 er magisk. Vi digget det Thai F på A380 er verdt å få med seg en gang i livet, men SQ F er i en heelt annen liga.
Takk for tilbakemeldingen. Får håpe den dårlige servicen du fikk ombord Thai A350 var et engangstilfelle. Ser at mange klager på trange seter, men med mine 175 skal ikke dèt være noe stort problem. Er jo en flytype det frister å prøve. Edit: Andre som har synspunkter på førstepost?
Min erfaring med TG F i 380 (BKK-LHR) var ikke top of the pops, men om man er glad i store fly, så er det jo ikke noe å lure på. Opplevde derimot TG C som et veldig bra produkt, riktignok i en B777 mellom KUL og BKK... Slippes SQ F til EuroBonus-kunder?