Ctrl + alt + del aka måndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 07. mars 2016.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Tidelibom det snöar och bussen kämpar sig in till centrum från Göteborgs skärgård. Blir en hektisk dag på på jobbet idag med möten och en hel del administration. Förhoppningsvis har jag energi till en promenad ikväll. Ha en super dag!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Halløjsa fra Trondheim
    Mandag er det blitt og det ser ut som farten overholdes på jobben - leverte knallgodt mnds.resultat, noe som borger for en liten bonus :)

    Ukjent agneda for ettermiddagen, da kona har sagt hun skal være hjemme, og ikke på skolen.

    Ha en fortreffelig mandag !! :D:D
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra SK210 på vei til det osloske!

    Blir 4 dagers travel uke i tiggerstaden, men i det minste kommer denne uka til å gå fort.

    God uke ønskes.....
     
  4. Bernhard2

    Bernhard2 Medlem

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen :) endelig fått tømt huset for besøk og shippet dem til Værnes. Nå blir det litt husarbeid, kaffe og musikk før møte kl 13 i sentrum, så vidre til middagsmøte med festligheter utover kvelden.. mandager altså :D ha en god en :)
     
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden :) Sitter på jobb og har ikke helt enda kommet meg over helgen da fridagene som alltid går for fort :cool:
     
  6. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Rælingen.
    Skulle egentlig vært på kontoret i dag, men med en febersyk 5-åring må jeg jobbe hjemmefra.
    Helgen vel overstått med et besøk på Wallmans på fredag og påfølgende shuffleboard-turnering som jeg og kona mi vant. Og vi som aldri har rørt et shuffleboard tidligere :confused:. Fikk lyst til å kjøpe et shuffleboard og ha i kjellerstua, helt til jeg så prisen som tilsvarer å reise på First Class jorda rundt flere ganger...
     
  7. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra oljebyen. Grei uke denne uka, så det gir en litt lettere start på uka. Dagstur for møter til Oslo på onsdag, og så er det langhelg til Irland fra torsdag av.

    Ellers så tror jeg at jeg er litt for fokusert på fly og reiser for tiden. Så en overskrift på VG.no som sa noe som "SFO-ansatt tiltalt..." og det første jeg tenkte på var hvorfor det var så relevant for VG å formidle at en tilfeldig ansatt på flyplassen i San Francisco er tiltalt for noe. :rolleyes: Det gikk noen sekunder før forkortelsen gikk opp for meg.... :)
     
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Sørlandet!
    Mandag er ikke min favorittdag...

    Ha en fin dag/kveld med eller uten snø ;)
     
    Bizflyer liker dette

Del denne siden