CurrencyDoesNotMatch på Online shopping

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av hifiman, 08. okt 2017.

  1. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Får feilmelding når jeg skal etterlyse poeng på onlineshopping.flysas.com

    Det står :
    CurrencyDoesNotMatch

    Noen som har opplevd det samme og vet hvordan man fikser det ?
    Skrev både NOK389 og 389 NOK er jo betalt i NOK
    også prøvd bare 389
     
  2. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Fortsatt ikke fått dette til fungere, har hatt kontakt med kundeservice men det tar laang tid før dem svar
     
  3. Angie

    Angie Medlem

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke noe problem her, tastet bare inn beløpet med to desimaler.
    Slik som dette: 389,00

    Kan være at currency er koblet opp mot språket du har på siden.
    Sjekk at du er logget inn med norsk tekst og ikke dansk, se flagget på siden.
    Evt. forsøk å legg inn med en annen nettleser enn den du prøver på nå.
     
  4. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tipsene, jeg er på norsk side
    har skrevet 389,00 samme feil, men visst det er svensk valuta hvordan skal det skrives ? SEK 389,00 og 389,00 sek har jeg prøvd ingenting fungerer.

    Testet både i Internet Explorer og Chrome
     

Del denne siden