Da har jeg fått en ny drøm, i karibien.

Tråd i 'Reisemål' startet av Trollemoringer, 21. okt 2019.

  1. Trollemoringer

    Trollemoringer Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    176
    Bonuspoeng:
    33
    For ca 70 år siden giftet min bestefar og bestemor seg i Sjømannskirken på Curaçao. De er dessverre borte begge to nå, men tenk så gøy å komme dit og se stedet som la grunnlaget for at jeg sitter her i dag. Ryktene sier at det til og med henger bilde av paret der. Da er det bare å sette seg ned og sjekke eurobonusmuligheter, og begynne å drømme Har du vært der og har gode tips tas de imot med takk
     
    Shyneno, phileas, Baldrick and 7 others like this.
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,367
    Likes mottatt:
    28,918
    Bonuspoeng:
    183
    Er vel Avianca fra Bogota eller COPA fra Panama som er Eurobonusmulighetene? Tror jeg ville vurdert «Queen of the Skies» direkte fra Amsterdam
     
  3. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,509
    Likes mottatt:
    34,406
    Bonuspoeng:
    293
    Her er det altså bare å komme seg på flying blue / payr kjøret og blinke seg ut promotion awards når den tid kommer....

    Hvis du har tålmodighet nok til å vente litt da :)
     
    Michel liker dette
  4. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Husk også at CUR er i Sør-Amerika-sonen (Eurobonus) og således dyrere med poeng enn Nord- og Mellom-Amerika. Det kan derfor være en idé å fly til MIA eller f.eks PTY og så legge til en separat t/r til CUR. Da kan du jo eventuelt legge inn noen dager i transitpunktet.

    Til MIA blir det jo dessuten billigere om du flyr med SAS, men tilgjengeligheten er det jo desto verre med...
     
  5. Michel

    Michel Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18

    Flying blue programmet kombinert med Kredittkortet er bra i denne sammenhengen. Da flyr du til Amsterdam.
     
    Trollemoringer liker dette
  6. twisaksen

    twisaksen Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    3
    Kan få fly t/r med KLM til Curacao for 52000 Flying Blue Miles nå i oktober feks. Får det gjerne ned i 30-35000 miles under Promo Awards. Et oppstartstilbud med Resurs Bank sitt Flying Blue Mastercard og noen måneder med normalt forbruk og du er good to go :)
     
    Trollemoringer and Shyneno like this.
  7. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    748
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    akkurat nå er det ingen oppstartstilbud :(

    uansett hivs man har FB mastercard premium (695kr/år) og bruker 150.000kr på payr/år blir det 30.000 miles ! hvis det ikke blir slutt på payr der også... men det er kanskje sannsynlig da? Jeg vet ikke om det holder i et helt år til T.T
     
    Trollemoringer liker dette
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Trollemoringer liker dette
  9. Trollemoringer

    Trollemoringer Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    176
    Bonuspoeng:
    33
    Og det passer jo helt perfekt siden det snart er på tide å si opp wideroe kortet
    Fløy mye med klm tidligere, men pga særdeles dårlig kundebehandling for noen år tilbake sverget jeg på å aldri fly med dem igjen. 50000 poeng og plutselig tenker jeg»water under the bridge» takk for tipset
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden