Da tester man Flyr

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av The_Dude, 04. mars 2022.

Tags:
  1. The_Dude

    The_Dude EBG

    Innlegg:
    1,066
    Likes mottatt:
    1,756
    Bonuspoeng:
    113
    Tar med guttungen til Paris i månedsskiftet. SAS skulle ha 8000, alle andre halvdyrt og inconvenient, men Flyr gjør altså jobben til 3000 til greie tider.

    Første erfaring er at det er så no-frills at man må bestille kvittering på mail også. Med såpass heftige sparegener regner jeg med at de flyr oss til under 1 liter på mila også.
     
    tobeornot999, Lnbre, Wiolenze and 2 others like this.
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    Tror de fortsatt leverer ut vannflaske til alle pax, det er jo mer enn andre lavprisselskaper gjør(må vel kjøpe vann i SAS GO også om en ikke har Diamant+ status?)
     
  3. chippen

    chippen En glad globetrotter

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    53
    Jeg velger gjerne Flyr når jeg ikke må fly med bolaget. Gratis vann og kaffe/te er en fin gimmick som jeg setter pris på. Ved forrige flyving var alle i besetningen unge joviale menn, i SAS synes jeg at jeg ofte møter på sure gamle damer...
     
  4. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Flyr har ofte billetter med full fleksibilitet til rundt 1000 pr vei. Fleksibilitet til en overkommelig pris kombinert med alltid ledig midtsete gjør at Flyr kommer til å bruks hyppigere fremover der jeg ikke bruker *A
     
    markus liker dette
  5. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, vannflaske til alle ifm boarding fortsatt da jeg fløy Flyr for noen dager siden. Alltid nyttig å ha litt drikkevann ombord.
     
  6. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Spennende å høre hva du synes, da. Rapport er bra!

    Jeg var på kun andre Flyr flight selv på tirsdag (OSL-TOS), og inntrykket var akkurat det samme som jeg har rapportert her på IF tidligere: entusiastisk, relativt ungt og veldig service minded crew.
     
    Last edited: 05. mars 2022
    furlong liker dette
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Flydd Flyr 6 ganger siden starten i juni i fjor og velger de hvis tidspunktet passer. For meg har det ingenting å si om det er SK, DY eller FS som flyr (pun intended)
     
    tobeornot999, RoadKing and holmen like this.

Del denne siden