Da var det blitt tirsdag denne uka også!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 14. juni 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Tirsdagen har opprunnet.
    19 grader og sol da jeg kjørte til jobb. Skal skye til utover dagen med litt fare for regn til kvelden. Passer jo dårlig når der er planlagt utendørs sommeravslutning med klassen til minstemann. Men meteorolygen har jo tatt feil før.....

    Ellers skjer det fint lite på fly-nyhetsfronten konstaterer jeg. Nesten helt tørke for nyheter og gode tilbud. Så det er litt lite å skrive om på forsiden i disse dager. Gode forslag mottas med takk!

    Forøvrig har Kristiansand fått et nytt kunstverk. En bil som er dumpet opp/ned i gata. Ja, selv politiet hadde vanskelig for å forstå at dette var kunst da de kom til stedet.
    http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/Politiets-ops-leder-Er-dette-kunst-3023273.html
    Er det rart jeg drikker???

    Fortsatt god tirsdag ønskes!
     
    KatManDu liker dette
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo! Hvis jeg skal stole på meteorologene ser det ut som i dag blir den siste dagen med strålende sol og temperaturer mot midten av 20-tallet, så nå gjelder det å jobbe effektivt og komme seg ut i solen. Overtid kan forhåpentligvis vente til en dag med litt dårligere vær.

    Ha en bra en, alle sammen!
     
  3. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Ikkesåværst her i bartebyen heller. Har bikket over 20 grader, og bare svak dis foran sola. Tror jeg kjører hjemmejobbedag i dag og får unna de verste haugene med email. I syvtiden blir det vel en tur innom work-work, hint-hint...
     
    LN-FHU and Kjakan like this.
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Må være varmere nede på Nardo enn oppe i høyden på Risvollan - var 14 til oss ( men det var kl. 0700 ....) Har vært inne siden da , så mulig temperaturen er kommet opp i 20-tallet nå.

    Som @kiev skal jeg også en tur innom work-work i kveldninga så er det flere i området er det bare å stikke innom :)

    I morra er det fri, SK ( sete 11A på -700) og Iron Maiden i Oslo. Ha en herrlig dag.....:D:D:D
     
    kiev liker dette
  5. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Det nærmer seg regn igjen på Sørlandet.
    Da slipper jeg å vanne begge uteplantene!

    Ha en fin dag, med eller uten blandevann :)
     
    Bizflyer liker dette
  6. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig tirsdag og snart på reisefot igjen. Først en natt på OSL før turen går videre til Nice :D
     
  7. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Alltid mye hetere her like ovenfor Lerkendal stadion. Tror all den varme luften stiger oppover skrenten :p
     

Del denne siden