Da var det fredag igjen og helg.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fredrik81, 08. april 2016.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Sitter nå klar for min andre MR. Dagstur til Gdansk med ca 5 timer i Gdansk så det blir maks 2-3 timer i byen.
     
    Baldrick liker dette
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her sitter man klar på jobb og venter på at dørene skal åpnes. Hjemmelaget pizza på planen i ettermiddag,antar den nytes sammen med en god rød en....

    Ha en flott fredag :):)
     
  3. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra BA761. Endelig er dagen her! Årets egotrip for bare oss to, uten barn.. Straks avgang mot London. Derfra videre til Dallas, og så New Orleans! Tror det blir fint. :)
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan flyr du når du får så mange timer der? Jeg har ikke fått opp flere daglige avganger derfra, eller, jeg har jo alltid valgt lørdag, sikkert færre avganger da kanskje?
     
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Hong Kong, Kowloon Shangri la.
    20 små minutter til Happy hour,
    the germans aka Lufthansa hadde Grand Sicele? På tilbud i natt, 3 krukker ble fortært, så litt trøtt i toppen
     
  6. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Er greit å slippe rare blikk fra crewet, så fikk jeg knipset noen bilder gått en tur i gamlastan. Og loungen her var ikke så verst heller.
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det tyske!
    I dag skal det bare nytes. Gjøre akkurat det jeg har lyst til. Kjenner tørsten kommer stigende. Klokka er jo over 12 alt....

    Fint tur nedover med SAS i går. Men jeg slutter aldri å la meg overrasket over slike ting jeg føler jeg bare ser svensker kan finne på å gjøre. Kommer ned i tuben til flyet som nr 2. Midt i den er det satt opp sperrebånd da crewet ikke var helt klare. Svensken som går først napper av den og valser bare rett ombord og setter seg på rad nr 1. Jeg overhører purser spørre om han fjernet det sperrebåndet. Det svarer han at det har han da ikke.... Da klarer jeg ikke å holde kjeft og sier at "Jo, det var akkurat det du gjorde"..... Selv fikk jeg super service av purseren på den turen. Hva han på første rad fikk, håper jeg var noe dårligere.....

    Nu vel! God helg ønskes!
     
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Du oppfattet ikke spørsmålet mitt. Kan du fortelle itinerary (reiserute) du bruker på en slik tur hvor du har 5 timer der?
     
  9. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God helg folkens! Snakkes! ;)
    IMG_20160408_121254.jpg
     
  10. Hilde

    Hilde Nytt Medlem

    Innlegg:
    39
    Likes mottatt:
    61
    Bonuspoeng:
    18
    Du fikk vindussete, ja :) ? God tur!
     
    Baldrick and tommy777 like this.
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Riga! En flott dag med få møter, og tid til å booke juleferie til Atlanta med familien i business for bare 25 laken! Er så brillefint atte! Snart skal vi pakke sammen og komme oss på flyplassen for å fly propell til Oslo. Takk gud for Bose headset...
    Helgen bringer vel med seg littegrann håndball og sikkert noen snekkertjenester. Må vel kanskje bytte til sommerdekk på begge bilene også? Tror det.
    Ha en brillefin dag!
     
    Baldrick, watchaddicted and Herlov like this.
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Å. Du flyr bare Business Class?:eek: :D
     
    Baldrick liker dette
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
  14. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Sola. Travel formiddag med møte å styr. Og midt i møtet blir jeg oppmerksom på de gode "tilbudsprisene" i Biz til USA. Og naturligvis tyter jo møtedeltakerne om alle mulige og umulige ting slik at de klarer å holde det gående helt til 11:30. Så det var med skjelvende hender jeg søkte og booket vinterferien 2017 for familien. Nå får en se om bookingen blir stående...[​IMG]
    Ellers har vi et strålende vår vær her i Stavanger og jeg ser virkelig fram til helg.
    Ha en fin fin dag :)
     
    Kjakan liker dette
  15. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Er're rart møtet drøyer ut når dere sitter og booker billige flybilletter da? ;) Men hva er dette, hmm, tilbudet?
     
  16. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Gullstua på CPH, i dag opplevde jeg noe som jeg ikke har opplevd på lang tid, full service KRS-OSL rødvin og noe å bite i
    undrenes tid er ikke over
     
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Fredag aften offshore, tacoen er fortært og nå er det indretjeneste på lugaren før køya.

    Det har vært en travel dag og missede "tilbud" i Biz, men slik går nå dagene. Ikke fritt for at man blir litt misunnelig på de som er på tur eller har andre fine planer for kvelden/helga. Men igjen, i denne bransjen så skal man bare være glad for at man har jobb i det hele tatt.
    Så får helg være helg på land og "business as usual" her ute.

    God tur @Baldrick og alle andre som er på reis og god helg til dere andre!
     
    Baldrick liker dette
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke tilbud, det var vårsalg ;)
     
    Travellingalf liker dette
  19. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Det ble J/K i utgangspunktet ja, men siden biz var ca halvfull, fikk vi lov til å flytte oss til E/F under flyvningen. Det var helt kurant! :)
     
    Hilde liker dette
  20. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Ble dessverre bare det denne gang. Spurte om pris for oppgradering til First, men 650 GBP pr. pers. synes jeg var litt i overkant.. Hadde heller ikke noe Avios å bruke i forkant.. :(
     

Del denne siden