God morgen fra hjemmekontoret! T-9 Praha og påskeferien. Mimrer til fjorårets påskeferie DC-Amish-Philly-NYC, blir nok ikke like spennende i Praha, men alt jeg ber om nå er kjenne solen varme Ha en fin mandag og en god start på uken
God morgen fra hybelen i Bergen. Hit kom en sent i går kveld for å unngå fakir flight nå på morran i dag. 15 timers arbeidsdag venter, dog avbrutt av brunsj hos opphavet. Ute er snøen kommet atter engang, noe de fleste begynner å bli mettet på. Ha en glitrende flott mandag
God morgen fra stueloungen. Litt kald start I dag, og verre ble det: Vakten for det kommunale badekar hadde forsovet seg. Det ble allsang på trappen mens jeg ringte en vekketelefon. Morgensvømmere lar seg ikke stoppe så lett! Fortsatt T - en hel del til første flytur. Og derimellom kommer påske. Med båttur. Ha en fin og våken dag, alle IFere!
Morn fra bussen med kurs mot Trondheim sentrum. Gleder meg til første kopp kaffe og en rolig start på arbeidsuken. Virker som kollegene er i påskemodis allerede, for det er forsvinnende få møter på kalenderen hele uken. Det blir en tur til Oslo over påska en gang, holde samme foredrag som på torsdagen som var, så det vil kreve ingen ekstra forbereding. +2 på antall flygninger skader jo ikke heller. Ha en flott mandag!
God morgen fra DY422 til Molde for en liten jobbreise til vakre Åndalsnes! Blir første gang man er innom den flyplassen. Kan melde om kaldt ute, men en veldig fin dag
God formiddag fra Porsgrunn. Begynner å bli normal i kroppen, etter et konsertbesøk på lørdagen..dægen ass. En uke fri til- skal låne en bikkje og gå en tur i finværet. Lite flyrelatert om dagen- bruker all trumf på Choice for å opprettholde Platinum status. Ha en shot-fri dag
God mandagsmorgen med sol denne gangen. Det er hyggelig selv om kvikksølvet var lenger ned enn håpet. Dog det er er som meldt. Ha en god start på uken frender!
God morgen fra Barcelona. Ikke veldig varmt, rundt 12 grader, men strålende sol. Hjemreise i dag, og jeg har skjønt at det er litt kjøligere det hjemme.. Merker at jeg er klar for vår nå! Heldigvis er det en kort arbeidsuke før påskeferien starter. Kanskje våren rekker å komme før påske?
God morgen fra et av mange kursrom på sjukeheimen. kaffe og twist. Luksus kurs for ledelsen i dag altså. T- + 10 til ORD
God formiddag fra kontoret i Sandefjord! Det meste av snøen som kom i går er borte, men det sto -5 på gradestokken på vei til jobb. Men solen har dukket frem så det blir nok bedre i løpet av dagen. Full uke med treninger og treningskamper for gutta før sesongen begynner rett etter påske. Skal bli godt å komme i gang! Også får vi ny seng på torsdag Ha en flott mandag, sol eller ei! T-88 Tokyo
PS: Noen som vet om SAS har begynt å fly til Japan igjen, eller når de skulle begynne? Fant ingen flighter på FR24
God morgen fra en altfor kald hovedstad. Må innrømme at både ungene og jeg angrer på at det ble bestilt påsketur nordover i år, og ikke til varmere strøk. Denne våren kan du få billig av meg!
God lunchtid frå eit heimekontor i Sunnfjord. Planleggingsdag i barnehagen, so då vert det barnepass og arbeid heime. Heldigvis har ungane ei ivrig bestemor slik at han far får jobbe. På tide med litt meir kaffi...
God mandag! Gledes allerede til påska - måtte uka gå kjapt Her blir det ført en runde på fjellet før en deretter skal få båten på vannet og offisielt starte fiskesesongen Om det er noen som ikke har lagt planer så er det mulig å bestille SAS Business award billetter CPH-JFK-CPH i påska. Opptil 7-seter på retur.
God ettermiddag fra en lounge på BCN. Jeg hadde i utgangspunktet veldig god tid, men nå tikket det inn en melding om at første fly er nesten halvannen time forsinket. Så nå har jeg VELDIG god tid. Og det blir spennende å se om jeg rekker neste fly på BRU med 20 minutter å gå på. Burde jo gå. Så lenge ikke gaten er i andre enden av flyplassen.