God morgen fra Silverkris på Chiangi. Her er det stinn brakke, og man må nesten stå i kø for å få seg noe å bite i. Menmen, ikke lenge til brede, gode seter i A380 SQ biz venter.
God morgen fra et sted i Russland .. 3 timer igjen til København. Snart Moskva og lydbok på øret .. Har sovet noen timer etter en pille fra dr. Tore Snart frokost ..
God morgen fra Grenland. Minus 3,5 grader, og første dagen i langbukser siden 1.mars. Blitt "forkjefta" av kona om sammenhengen mellom shorts og sykdom. Jeg trodde man ble syk av bakterier, og ikke av å gå med bare legger? Vi reiser til Miami om to uker, så best å ikke ta noen sjanser
God morgen fra SK454, vi er straks klare for avgang fra CPH. En fantastisk langhelg i HKG med en fantastisk gjeng er snart over, men dette må uten tvil gjentas!!!
Tilbake til hverdagen her også, etter en knallbra helg i Hong kong! Enig med Jompa, dette må gjenstas! Hvis SAS gjør som de skal så blir det 2 x €600 og ny koffert. Mulig voucher på 2 x 1200€ er en bedre deal?
God morgen fra en normalt (men ikke nå) forblåst holme på sørvestlandet. I dag blir det tur til Nederland for 8. gang på like mange uker, så HAU - OSL - CPH - AMS om noen timer.
God formiddag fra Trondheim Bitende kaldt under sykkelturen til jobb idag - isdannelse i øyekroken...*BRRRR* Piggdekk fungerte godt ! Idag blir det sofatjeneste igjen... Stikker til Oslo lørdag - dersom noen kan tenke seg en pils el.2...åsså må Sumo testes... Ha en nydelig dag
God formiddag fra Haugesund. Service med bilen i dag av alle ting. Jaja, noe må msn jo bruke for å komme seg til og fra flyplassen Kan jeg betale med amex tro??
Jeg har virkelig ikke godt av å lese dette forumet og reisebrevene her. Hadde opprinnelig spart opp litt poeng, og tenkte jeg skulle ha stabilt høy konto fremover for å kunne være litt spontan og ha større frihet. Men neida... Status nå etter bookingfingeren fikk kjørt seg litt. 2 F billetter i jula 5 langdistanse FP businessbilletter, 3 til USA og 2 til Asia 24 plusbilletter i Europa eller innenriks Og dermed litt for lite poeng til å book en spontantur til Asia i førsteklasse. Jeg er verre enn ungene hvis de får penger. Notat til meg selv: Skjerpings!
God formiddag fra rett utenfor OSL. Den verste skuffelsen over å ikke ha knotet meg til å ordne HKG billett i tide begynner å legge seg. Ser forøvrig ut for å bli hjemmekontor hele uka, og ikke noe reising før mandag. Vil da være 13 dager siden forrige flytur, ikke bra for flyskammen. Noen som vet om QR bruker 359 med Q-Suites til OSL enda? Kommer opp på Seatguru som Q-Suites men setevalg hos QR tyder på at det ikke er det.
Tirsdag på solfylte Østlandet. Kaldt og surt i dag tidlig, det blåser på toppene! Driver og brygger på et eller annet, og det må jeg bli kvitt før avreise SoCal om under 14 dager.. Når man har familiepooling på EB-kontoen får man litt ekstra spenning i hverdagen. Som i dag, hvor det plutselig kom 20k poeng på konto uten noe mer forklaring. (Det er nok kona som har fått kredittkortregningen..) Snart helg?
God tirsdagskveld fra munningen på Tauritodalen (Mogan Princess All-inclusive), Granka. Her er behagelig kveldsluft på terrassen, men i overkant skrålende og høylytt underholdning for unge i alle aldre fra et hotell nedenfor. For øyeblikket gnager fugledansen på synapsene i hørselssenteret. Jeg vurderer å ta en grusom hevn på kveldens karaoke-session i baren. Hotellet har som tidligere nevnt ikke trimrom, men jeg fikk mannet meg opp til en løpetur ned til stranden i dag. Ikke overraskende: turen ned gikk glatt, turen tilbake, not so much.