Dagens glad-mail til SAS (diamant-mailen)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av chrt, 27. jan 2017.

1. chrt

chrt EBD og litt annet ...

Likes mottatt:
    1,960
    Bonuspoeng:
    93
    Kjære SAS

Jeg flyr mye med SAS på long-houl og er takknemmlig for mye av den gode service vi mottar. Jeg vet at det å være i et service-yrke ikke alltid er like enkelt, med “kravstore" passasjerer, lange arbeidsdager (t/r Asia), og det stress som til tider er i kabinen. Samtidig er det gledelig å gi SAS litt ekstra god tilbakemelding når vi opplever ekstraordinære gleder og service.

Denne gang fløy jeg med min kone og 2-årige datte som faktisk fylte 2 år den 25. januar på strekningen PVG-CPH SK998 onsdag. Det er ikke alltid like lett for en 2-åring i sitte i ro i 10-11 timer, og det ble noen turer på armen til pappa, frem og tilbake i Kabinen. Kabinpersonalet alltid like glad, smilende og hyggelig. Noe tilfeldig var det at en av personalet spurte hvor gammel min datter var, og da måtte jeg jo avsløre at hun faktisk fylte 2 år på denne dag. Og flyvertinnen var smilende glad og spurte ivrig hvor vi satt.

Noen minutter senere kom det både kake, frukt, drikke, leker og ekstra oppmerksomhet som toppet de allerede fine flyopplevelser. Vedlegger også et bilde som viser den iherdige innsatsen. Jeg ber med dette ydmykt om at dere viderebringer en ekstra STOR TAKK til kabinpersonalet på SK997 25. januar (Plus/Go)!! (Bildet må gjerne brukes i intern kommunikasjon).

Jeg vil også påpeke at jeg på ikke tror de husket at vi fløy PLUS eller at jeg var Diamond passasjer, da de spurte om hvor vi satt når forslaget om kake ble nevnt. De kjenner meg kanskje igjen, men det oppleves ekstra positivt når dette oppleves som så gledesbetont, hyggelig og ekte - service for passasjerer på en ellers lang flight.

Tusen takk og de beste ønsker fra,
    Aili, mamma og pappa.

IMG_0160_kake.jpg

PS: Bildet er beskjært i forholdet til helheten med ansikter og kabinpersonalet.

SSH, LN-MOW, funkybob1 and 36 others like this.
  2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,960
    Bonuspoeng:
    293
    Utrolig hyggelig gest av personalet. Du vurderer kanskje ikke andre allianser lengre, ref teksten under avataren din ;)

3. chrt

Likes mottatt:
    1,960
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe... Jeg har de siste par årene flydd inn til EBD i løpet av 6-8 måneder, så kan gjerne fly med noen andre selskaper også ved anledning. Men jeg må gi mye velfjortjent skryt til SAS på long-houl. Tross av noen enkelttilfeller med smårot, så er det en behagelig reise, spesielt nå i de nye flyene. Jeg vil nok være trofast mot SAS i mange år fremover, med mindre store uhell... Da er jeg rask til å "slå opp".

4. Angie

Angie Medlem

Likes mottatt:
    548
    Bonuspoeng:
    93
    Veldig hyggelig lesning. I utgangspunktet en liten gest som løfter reisen og opplevelsen til noe minneverdig :)

chrt liker dette
  5. chrt

Likes mottatt:
    1,960
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk også svar fra SAS :)

Hej
    Tack för ditt email med feedback.
    Jag ska framföra denna feedback vidare så den når fram till berörda personer.
    Önskar er en trevlig helg!​

bor_i_en_koffert and Angie like this.

Del denne siden