Dagstur til Houston

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av CrotchRocket, 21. okt 2015.

  1. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,443
    Likes mottatt:
    8,831
    Bonuspoeng:
    183
    Skal på dagstur til Houston i dag 21.10 med Oljerutå. Flere som skal? 1D og 1F er tatt.

    Er det noen som har gjort den på dagstur tidligere, mener jeg så noe om det? Gikk greit i transit i Houston mtp både tid og CBP officers?

    Har flydd den før, men da med litt lenger tid på bakken i Houston.
     
  2. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    Det er godt at du har "Yolo" under brukernavnet ditt... :D

    Jeg ville ikke gjort det selv, da du risikerer at det tar lang tid igjennom immigrasjonen, samt at du også skal igjennom full sikkerhetskontroll samt innsjekk.

    Sjekk i alle fall opp når de stenger innsjekk.
     
  3. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tror det i utgangspunktet skulle gå, men du kan støte på en utfordring dersom immigration ikke er fornøyde med at du bare kommer en liten tur for å snu på hælen, og derfor velger deg ut for en tur på bakrommet.
     
  4. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,443
    Likes mottatt:
    8,831
    Bonuspoeng:
    183
    Joda, ser litt slike ting har vært diskutert her inne tidligere. Derfor jeg var på jakt etter noen som har gjennomført tilsvarende.

    Kjører ærlig med CBP, og har med utskrifter av diverse for å gi dem litt "provenance" som det heter i vinverdenen. Skal nok klare å dokumentere en MR.
     
  5. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    God tur!
     
  6. panopaul

    panopaul EBD, TBG, CCG, BWP

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    Var på en sånn tur nå mandag, tok jo sin tid gjennom passkontrollen pga lang kø, men gikk greit da det endelig var min tur. Hadde likevel relativt god tid da flighten over landet betydelig tidligere enn angitt i reiseplanen. Fikk spm om hvor lenge jeg skulle være, men sa, som sant var, at jeg hadde gjort en jobb under overfarten (intervju), og fikk til svar at de håpet arbeidsgiver sørget for god komfort på turen. Ikke mer spm rundt det, og ble ønsket god tur tilbake. Hadde til og med god tid til å slappe av en times tid i loungen før boarding.
     
    Last edited: 21. okt 2015
  7. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,443
    Likes mottatt:
    8,831
    Bonuspoeng:
    183
    Det gikk helt fint. Godt plassert i 1D på retur nå. 8t53min hjem
     
    Scandipendler liker dette

Del denne siden