Dantaxi fra CPH

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Gullars, 02. mai 2018.

1. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har funnet ut at jeg kan få bonuspoeng ved å bestille taxi med Dantaxi når jeg er i København, hvilket jeg er rett som det er. Man får da kun bonuspoeng ved å bestille i appen, og det fungerer glimrende for eksempel tilbake til flyplassen.

Jeg ønsker jo naturligvis å få disse poengene når jeg reiser fra flyplassen også. Noen som har forsøkt å bestille med appen før avreise, og hvor møter man da opp for å få den bestilte bilen? Blir jo litt bakvendt all den tid det faktisk står en svær taxikø man bare kan gå direkte til, men er jo fint med de 3-400 ekstra poengene man får på denne måten :)

2. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan jo bare bestille bil til Hilton, Eller er vell blitt et Stordalen hotell nå, men altså, booke til et sted i nærheten av flyplassen, tipper det blir noe vanskelig med bestilling direkte på flyplassen?

C

3. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg vet jo hvor jeg skal så problemet er ikke hvor bilen skal bestilles til. Lurte bare rent praktisk (og om det er mulig). Virker jo som om de ønsker å sluse alle taxikunder gjennom den køen der.

Men skal forsøke å bestille med appen før avreise neste gang, så ser vi om det står en bil der og venter kun på meg :)

4. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,927
    Bonuspoeng:
    113
    Tok Dantaxi fra CPH i går hvor jeg bestilte via appen. Da plukker bilen deg opp på andre siden av veien. Altså ca 30m fra den vanlige taxi køen. Det er billigere å ta dantaxi når man bestiller i appen vs å ta taxi i køen. I tillegg får man EB når man bruker appen. 20ebp/100DKK. Poengene var synlig på konto minutter etter at turen var over. Hører dere viatrumf…? det er mulig å få til poengutbetaling på minutter. Det må ikke ta 6-9mnd.

EndreD, Insomnia4u, jgroneng and 2 others like this.
  5. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,192
    Bonuspoeng:
    183
    De fleste flyplasser har egen sone for forhåndsbestilt taxi.
    Det er forøvrig triks deluxe, jeg bestiller på vei ut av jetbridge på SVG og da er bil klar i det jeg kommer ut.

Flere ganger observert null biler og lang kø for ad-hoc-bil.

IMG_6694.jpeg

Nordlands and Insomnia4u like this.

Del denne siden