Jeg har funnet ut at jeg kan få bonuspoeng ved å bestille taxi med Dantaxi når jeg er i København, hvilket jeg er rett som det er. Man får da kun bonuspoeng ved å bestille i appen, og det fungerer glimrende for eksempel tilbake til flyplassen. Jeg ønsker jo naturligvis å få disse poengene når jeg reiser fra flyplassen også. Noen som har forsøkt å bestille med appen før avreise, og hvor møter man da opp for å få den bestilte bilen? Blir jo litt bakvendt all den tid det faktisk står en svær taxikø man bare kan gå direkte til, men er jo fint med de 3-400 ekstra poengene man får på denne måten
Du kan jo bare bestille bil til Hilton, Eller er vell blitt et Stordalen hotell nå, men altså, booke til et sted i nærheten av flyplassen, tipper det blir noe vanskelig med bestilling direkte på flyplassen? C
Jeg vet jo hvor jeg skal så problemet er ikke hvor bilen skal bestilles til. Lurte bare rent praktisk (og om det er mulig). Virker jo som om de ønsker å sluse alle taxikunder gjennom den køen der. Men skal forsøke å bestille med appen før avreise neste gang, så ser vi om det står en bil der og venter kun på meg
Tok Dantaxi fra CPH i går hvor jeg bestilte via appen. Da plukker bilen deg opp på andre siden av veien. Altså ca 30m fra den vanlige taxi køen. Det er billigere å ta dantaxi når man bestiller i appen vs å ta taxi i køen. I tillegg får man EB når man bruker appen. 20ebp/100DKK. Poengene var synlig på konto minutter etter at turen var over. Hører dere viatrumf…? det er mulig å få til poengutbetaling på minutter. Det må ikke ta 6-9mnd.
De fleste flyplasser har egen sone for forhåndsbestilt taxi. Det er forøvrig triks deluxe, jeg bestiller på vei ut av jetbridge på SVG og da er bil klar i det jeg kommer ut. Flere ganger observert null biler og lang kø for ad-hoc-bil.