Fløy AES - OSL - FRA - LIS i går med SAS og Lufthansa. Vi reiste i billigste tilgjengelige økonomi, men siden jeg er EBG (og madamen er EBS) så fikk vi Priority merker på begge kofferter. Og under over alle under - våre to kofferter var vel nummer tre og fire på båndet når vi ankom Lisboa med Lufthansa. I tillegg hadde vi ledig midtsete både på AES - OSL og OSL - FRA (med SAS), men det antar jeg bare var tilfeldigheter selv om begge flyene var ganske fulle. Den nye gull-loungen på Gardermoen var også fin og mye roligere enn Plus/Business delen som bl.a. var full av smårøvere i Kaptein Sabeltann utkledning
Edit; Glemte å legge til at jeg ikke fikk valgt sete på LH-flyvningene når jeg booket via sas.no, men det ordnet de raskt via gull-mailen til SAS og vi opplevde heller ingen forandringer av sete underveis. Prøvde å oppgradere FRA - LIS (med Lufthansa) for cash i Frankfurt og det hadde nok ordnet seg om jeg hadde gått til billett-skranken og ikke til gate. Men lærer så lenge man lever. Og en annen ting jeg/vi fant ut? B-delen av terminal 1 i Frankfurt har ikke lounge...
Last edited: 31. juli 2015