DELBETAL REISE MED EUROBONUS POENG - OPPTJENING AV EUROBONUS POENG PÅ DENNE TUREN?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av paramberg, 03. aug 2017.

1. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Hei,

Har 6k poeng som løper ut straks og skal bestille meg en t/r TRD-KKN. Tenkte bare å bruke de opp på den turen, hvis ikke forsvinner de uansett.
    Vil jeg få tjent opp poeng for denne turen når jeg delbetaler med poeng? Hvis det ikke går, så er det veldig liten vits...

2. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Ja du vil tjene poeng etter den bookingklassen du velger å kjøpe.

paramberg liker dette
  3. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    6000 poeng er nok til ein envegs billett. Sjekk også om der er ledig bonusseter, og om bonus ein veg + pengebillett andre vegen kan vere billegare enn t/r med poeng+cash?

paramberg liker dette
  4. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Kan man få SAS til å sette opp samme PNR nr til meg og dama da? Jeg eller hun tar poengreisen opp til KKN, + en sas pluss billett opp dit, og sas pluss for oss begge hjem igjen? Eller funker ikke det?

5. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Nei det vil nok ikkje funke med ein slik kombinasjon. Eg trudde du reiste åleine.

Grunnen til at eg foreslo to einvegsbillettar var at eg synest det blir dyrt med cash+poeng, og at med den dårlige oppteninga vi har innanlands ville det kanskje bli dyre poeng.

Er de to og skal reise i Pluss på same PNR er det nok like greitt å gå for cash+poeng.

paramberg liker dette
  6. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Nei men var fin den! Bestilte SAS Go til fruen med de 6000 poengene tur oppover da det kostet 6000. Også bestilte jeg en t/r sas plus til meg selv, og en sas plus til hun nedover fra kkn til trd. ble MYE rimeligere:) Takk!

Upsaker, TOS_EBG, Blaa and 3 others like this.

Del denne siden