Delhibelly en tirsdag i desember?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 12. des 2023.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,915
    Bonuspoeng:
    183
    LOT C til DEL. Touchdown 40 min før tiden, og på plass i suiten på Andaz aerocity en drøy time etter landing. Tidlig innsjekk er nice. Da blir det frokost før en god nap. Så får vi se hvordan det går med bellyen:cool:

Ha en god og varm dag alle sammen!

Earl, Lnbre, Trillekoff and 17 others like this.
  2. magicbyte

magicbyte Medlem

Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har vært over 3 mnd i India nå og fortsatt ikke Delhibelly, men jeg er ikke i Delhi da ;)

Earl, Lnbre, Trillekoff and 10 others like this.
  3. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra MBT. Blir ikke noe av hjemmekontoruke, det holdt med 15 timer hjemme tydeligvis.

Nå er det straks på vei mot OSL, LX til PMI via ZRH. Blir noen intense dager men håper å komme meg hjem til helga.

Edit, frokost på Gullstua;
    IMG_4441.jpeg

Last edited: 12. des 2023
  4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,575
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en øde øy
    Realiteten sier at jeg skal på jobb. Og drømmen er fortsatt en mulighet for et varmt sted til jul, men jeg må fortsatt krysse fingrene for 2pax bonusbilletter.

Ha en strålende tirsdag alle IF-ere:)

Earl, Sunnfjordingen, EndreD and 8 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra godstolen.
    Kaffe i koppen, og en hund som ikke har planer om å bevege seg på en stund ennå. Så enn så lenge er det rolig morgen her på gården.

Fikk en god slump med EBp fra Viatrumf i går, det er alltid hyggelig. Lite plass i kalenderen det neste året, så de får stå og godgjøre seg litt på "konto". Jeg regner med at de er mulig å bruke om et år også. (Hører du, @Anko?)

Snart litt trening, før jobb. Og etter jobb blir det lego-bygging med nevøen på 7. Det er alltid stas!

Ha en finfin tirsdag!

6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen.

Kaffe i koppen og fyr i ovnen, venter på F&F passord. Tipper noe med "ansvarlig", markedsfolk har det med å forelske seg i sine egne ord.

Ha en fin og forventningsfull dag!

Earl, Sunnfjordingen, EndreD and 9 others like this.
  7. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! Vår morgenfugl har etter turen til Florida begynt å våkne 6,30 mot 4.30, så nå er det bare velstand. Har akkurat betalt regning fra SAS mastercard etter ferien. Mindre hyggelig opplevelse. :eek: Satser på at Thailand i feb/mars blir NOE billigere :D Ellers er planene for hjemmekontoret stort sett jobb + en klesvask eller to :rolleyes:

Ha en fin tirsdag alle sammen!

8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    Når kursdamem skal forelese men ikke klare å skru på mikrofonen…..

@damer :rolleyes:

9. paron

paron Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,826
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra CPH. 06.05 fra Oslo var over 20 min. forsinket. Rakk akkurat flyet videre til ZRH etter en springmarsj på Kastrup. Heldigvis bedre tid ved neste bytte:)

10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,548
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra stuelounge hos mine foreldre.
    I hele uken som var har fattern stilt opp med ny kaffe hver gang min kopp gikk tom. Må ikke bli vant til servicenivået... Tok foreldrene og brorsan med på restaurant i går og alle ble fornøyd.
    Har enda til gode å besøke mine favorittbarer samt spise bitterballen, men jeg reiser ikke før på lørdag, så det ordner seg.

Ha en fin tirsdag :)

Teknolai, Jeanette, Wiolenze and 8 others like this.
  11. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tok feil! Det lengste passord ever. Er håpet at vi ikke klarer å skrive det inn riktig?

12. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,368
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Ponta Delgada. Hjemreise i kveld. Synes byen og øya har et litt ufortjent dårlig rykte.
    IMG_0422.jpeg
    Bor på Octant i byen. Billigere enn et Comfort xpress på en hverdag, men ekstremt bra i alle ledd.
    IMG_0426.jpeg
    Skulle spise middag søndag kveld etter å ha jobbet hele dagen pga sidelengs regn. Tuslet inn i heisen og ned til hotellrestauranten «for å finne noe mat». 3 timer senere hadde jeg spist meg gjennom en 9-retter av svært høy kvalitet. Burde kanskje forstått tegningen når jeg til lunsj fikk en roomservice Club sandwich hvor alt var perfeksjon.
    IMG_0394.jpeg
    IMG_0392.jpeg
    På rett 5 lurte jeg på hvor jeg i all verden var og sjekket anmeldelsene på Google maps. Den første som kommer opp som jeg kan slutte meg helhjertet til er:
    «Listen. This is not a hotel restaurant - this is a global dining destination that happens to be located in a hotel. We were absolutely blown away by the quality of ingredients, friendless of service, skill of cookery, and care of presentation that went into everything. À Terra and its chef stands alongside all the best Michelin restaurants. It’s one of the best places to eat in all of Portugal, let alone Ponta Delgada. Thank you to all the service and kitchen staff for all you do and for giving everyone such a lovely experience!»
    Nå er det snart ikke lenger aktuelt med MR med TAP til Azorene, så glad jeg tok turen nå.

afirm, Jeanette, holmen and 15 others like this.
  13. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,319
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen også her fra stueloungen til mine foreldre. Til motsetning fra tidligere innlegg her er denne stueloungen lenger nord enn hjemmeloungen.

Jeg sjekket litt ut en påsketur med F&F-tilbudet til SAS. Først fant jeg ungdomsbilletter en vei til en rimelig pris. Booket disse for jentene, og skulle så bestille voksenbilletter. Da var voksenbillettene plutselig enda rimeligere enn ungdomsbillettene og flyturen endte opp med å koste under halvparten av de billettene jeg opprinnelig hadde sett på.

Med andre ord god stemning her og flykalenderen for første halvdel av 2024 begynner å bli fullbooket. :)

Jeanette, Flymunda, holmen and 8 others like this.
  14. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,315
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag og break a leg til alle som reiser eller straks skal. Her går no dagan og ser frem til litt varme til jul. Som tidligere sagt ble det granka, men har innstilt meg på å kose meg maks!

Jeg har spørsmål jeg håper folk vil svare på:

1) Har baby og barn (3) på Go Light fremdeles inkludert barnevogn og bilsete gratis?
    2) LPA-OSL - har det noe for seg i det hele tatt å oppgradere til Plus på denne strekningen? Eller er det bare en slapp sandwhich som koster 6000 poeng?

OyvindN, Flymunda, Earl and 3 others like this.
  15. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,508
    Bonuspoeng:
    293
    Pinnekjøtt og kokelår skal kjøpes inn .. kø inne i butikken og kø på utsiden ..
    Godt det er helg ..
    CDB3F4FC-6036-44F4-AE7D-63EE315A1A41.jpeg

afirm, OyvindN, Flymunda and 5 others like this.
  16. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,319
    Bonuspoeng:
    183
    Tja, spørs om du er diamant eller ikke og hvor mye poeng du har å kaste rundt. Det er ikke all verdens til servering, men drikken hvis du ikke er diamant kan jo gjøre turen triveligere. Det er kanskje ikke fokus når du har med masse unger, så jeg heller mot nei - særlig hvis du uansett er diamant og dermed får gratis drikke til alle som reiser med deg.

17. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    Merkelig foring på ZRH-PMI.

Jordbær/bringebærkake pyntet med gulerotskiver:

IMG_4443.jpeg

18. LaDuden

LaDuden Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,653
    Bonuspoeng:
    93
    Ville ikke ha gjort det. Ikke noe veldig spennende mat da jeg fløy der ifra i november.

Ville heller ha spist meg mett på loungen (hvis du har tilgang med priority pass eller andre kredittkort på LPA). Der hadde de egentlig bra mat og drikke. Hvis ikke ville jeg ha kjøpt noe på flyplassen.

The_Dude liker dette
  19. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    456
    Bonuspoeng:
    63
    Etter ombooking fra wf bonus til sas revenue i helga, tikket det inn noen poeng som brakte meg til 45k lenge før ny periode starter :cool: Hadde satset på å bare ta de gjenværende poengene på sas mc, men er jo i grunn ganske greit å fly inn de siste poengene også :)
    Så får man begynne å planlegge 2024 etterhvert, en MR her og der må nok til

Del denne siden