Uten å ha konkret erfaring jeg ville gått til Delta fordi SAS oftes er små lounger og fulle før avgang og fordi jeg sjeldnere får Delta utvalg en SAS lounge følelsen.
Delta holder til i Terminal A, denne er ikke koblet på AirTrain og krever shuttle bus til og fra terminalen. Det er heller ingen muligheter for transport mellom terminalene innenfor sikker sone. Kan ikke tenke meg at en tur innom Delta Sky Club er verdt omveien.
Takk. Heldigvis var SAS loungen over forventning bra. Tre forskjellige varmretter som alle var gode, godt salat/koldt-utvalg og helt greit utvalg av vin/musserende -- inkludert en egen bemannet "17.mai-bar" for anledningen, som serverte en god fransk musserende (selv om det ikke var champagne) og vin. God plass og bokstavelig talt rett ved gaten, vindu fra loungen inn selve boarding rampen så vi kunne se når folk begynte å gå på flyet.
Er det slutt på airside shuttle på EWR ? Det har da pleid å vært buss, om litt vannskelig å finne & treffe mtp. regularitet
Godt poeng. United driver shuttle fra A og C til B (men ikke andre veien). Vet ikke om man fortsatt slipper ombord med SAS-billett? https://www.newarkairport.com/at-airport/connecting-flights