Delta fjerner BusinessElite seter fra long haul flåten

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Fnate, 13. des 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Leste denne bloggen på Boardingarea.com i dag: http://boardingarea.com/onemileatat...oves-businesselite-seats-from-longhaul-fleet/

    Det er jo en rimelig saftig nedgang. De har typisk 36-40 BusinessFirst seter i 767 flåten. Tar de bort 14 så er det en rimelig kraftig reduksjon. Jeg trodde salget av business class var rimelig bra om dagen jeg.
     
    Cecilie liker dette
  2. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    BusinessFirst er vel et UA-produkt, så da er det vel ikke rart at DL fjerner de fra sine fly? :p
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Til og fra Europa virker det som det ofte er greit armslag i BusinessELITE. Min buddy som flakser over dammen på nonrevbilletter har ikke noe problem å få plass foran i bussen hver gang. Bra for han, dårlig for Delta.
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Oooops, header oppdatert.
     
  5. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Fløy med DL AMS-ATL i august på biz, og da var det helt fullt foran gardina. Jeg spurte dog ikke om alle hadde betalt for billetten sin. :p
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke med de nye Thompson setene. De er ikke særlig mye bredere enn ett økonomisete og når armlenet ikke lar seg felle ned, fant jeg ikke en behagelig liggestilling. Selv om jeg slanket den feite ræva mi, kan jeg ikke slanke brede skuldrer for en på 186cm. Dårligste moderne bizsetet på markedet

    Merk: Dette er en 767 som er 2+3+2 i Economy.. Som dere ser, samme i biz

    [​IMG]
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Når det er sagt, overrasker dette meg også. Mens LH og BA opererer med opp til 96 biz seter over dammen, snakker vi her om å ha 22-26 seter i biz på en 767. Det er lite.
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Mente armslag som i at det ikke er mange andre passasjerer ombord når han driver og flyr rundt om. Enig i at disse setene på 767ene virker ekstremt smale.
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Var det ikke en student som sa at "Business class er altfor trangt når man er vant til å fly First"? Kanskje det var denne kabinen han tenkte på?:eek:
     
    Dash liker dette

Del denne siden