Leste denne bloggen på Boardingarea.com i dag: http://boardingarea.com/onemileatat...oves-businesselite-seats-from-longhaul-fleet/ Det er jo en rimelig saftig nedgang. De har typisk 36-40 BusinessFirst seter i 767 flåten. Tar de bort 14 så er det en rimelig kraftig reduksjon. Jeg trodde salget av business class var rimelig bra om dagen jeg.
Til og fra Europa virker det som det ofte er greit armslag i BusinessELITE. Min buddy som flakser over dammen på nonrevbilletter har ikke noe problem å få plass foran i bussen hver gang. Bra for han, dårlig for Delta.
Fløy med DL AMS-ATL i august på biz, og da var det helt fullt foran gardina. Jeg spurte dog ikke om alle hadde betalt for billetten sin.
Ikke med de nye Thompson setene. De er ikke særlig mye bredere enn ett økonomisete og når armlenet ikke lar seg felle ned, fant jeg ikke en behagelig liggestilling. Selv om jeg slanket den feite ræva mi, kan jeg ikke slanke brede skuldrer for en på 186cm. Dårligste moderne bizsetet på markedet Merk: Dette er en 767 som er 2+3+2 i Economy.. Som dere ser, samme i biz
Når det er sagt, overrasker dette meg også. Mens LH og BA opererer med opp til 96 biz seter over dammen, snakker vi her om å ha 22-26 seter i biz på en 767. Det er lite.
Mente armslag som i at det ikke er mange andre passasjerer ombord når han driver og flyr rundt om. Enig i at disse setene på 767ene virker ekstremt smale.
Var det ikke en student som sa at "Business class er altfor trangt når man er vant til å fly First"? Kanskje det var denne kabinen han tenkte på?