På grunn av noe mindre reiseaktivitet i 2018 kontra 2017 må jeg ut på MR igjen. Etter mye søking og vurdering av beste reisemål kom jeg frem til at 5 legs med Lufthansa med bookingklasse D eller høyere var nok. Jeg vurderte også å fly til en gresk øy, men kom fram til at den grønne øya er tingen Reiseruten er som følger: Flytoget til Oslo OSL-Fra med LH859 Fra-Muc med LH106 Muc-Dub med LH2518 Alt er i Cd returen går lørdag 11:50 fra Dub via Fra til Osl. Hotellet ble Conrad Dublin booket med en kombo av poeng og penger. Som tidligere blir det live-rapportering fra både lounger, fly og barer. Satser på irsk pub med live-musikk i morgen kveld Men nå skal det sjekkes inn
God tur! Jeg tar med min pointearner på LH859 i morgen, så får vi se om vi har samme opplevelse av det. Videre med OZ til ICN og KIX. K
Miles+Bonus (Aegean Airlines). Var en gang i tiden det var ekstremt enkelt å både få og beholde dette kortet så da ble det det. Er vel 5 året jeg fornyer det nå Kanskje vi møtes på OSL? Hadde jo vært hyggelig å hilse på. Jeg er en ingeniør i 30-årene med to barn og kone. Ikke spesielt creepy eller slem
Det hadde vært hyggelig å få til. Har ambisjoner om å komme meg i loungen, men er ikke gull, får se hvor tidlig vi kommer oss avgårde. Jeg er en ingeniør som akkurat sluttet å være i 30-årene med to barn og kone. Blir ansett som skummel men ikke slem. Pointearner en en ingeniør i 30-årene (såvidt, og det får jeg høre det neste halvåret...) med to barn og mann. Hun er verken slem eller creepy. K
Er i Gullstua fra ca 14:30 og kan gjeste inn ihvertfall 1 dersom det er noe hjelp i. @Stuttfeiten er vel der omtrent samtidig og kan kanskje gjeste inn 1 han også? Men nå vet jeg ikke hvor tidlig dere skal avgårde da...
Takk for tilbudet, men LH859 går 0945, så med mindre hele arbeidsdagen skal tilbringes i stova er vi vel litt tidlig ute... Med Amex Elite er det lys i tunnelen, regner med at mars blir en gyllen måned. K
Vi klarer vel å få med begge to inn på gull på et vis. Flyr ikke dere f videre fra fra? Da skal man vel komme inn på gullstuen
Vi flyr F videre, ja. Sender deg en PM med mobilnummer så kan vi eventuelt ta detaljene der i morgen. K
Da er vi i gang. Trygt plassert på flytoget i Drammen. ETA gullstue osl 8:55 Ellers lite å melde. Ingeniøren har observert lite mennesker på tur foreløpig, men det øker nok betraktelig så fort man er på flyplass Reisefeber: 7/10
Oppdatering. Er på jordene mellom Lillestrøm og osl. Mye folk på toget. Folk er overraskende høylytte om private ting. En jentegjeng baksnakker venninnen som er gravid så alle på første vogn hører det.. Mann i dress diskuterer store verdier helt uten sjenanse. Fascinerende Reisefeber 8/10
Da bare jeg trygt plasser i 1A på lh859 sammen med @democomputer med følge. Hyggelig, men kort besøk på lounge på osl. Ser Lufthansa har fått nett på maskinen. Det er pluss. Ellers er jeg glad jeg ikke skal med sk907 i dag. Forsinket til 15:00... alle er booket om. Snart servering heldigvis. Ingeniøren er tørst
Ellers er det utrolig behagelig med alltid ledig midtsete. Setet er ikke all verdens, men det er digg med plass. Hvis jeg er heldig så får jeg en hel rad alene
8.750 grunnpoeng? Jeg fikk 8.000 for OSL-FRA-BUD-MUC-OSL i sommer, og dere har vel et innenriks i Tyskland i tillegg?