Så er det blitt 2016! Godt Nyttår kjære venner! Er fortsetter festen og vi er godt inne i en magnumflaske champagne! Ha en fortsatt god fest alle sammen, og håper dere ikke sover på dere hangover! Kl 13 kommer test av Lufthansa First Class på forsiden, så vi starter det nye året med stil!
Godt nytt år og god fredag Ingen god feiring på undertegnede da man sliter med sjukdom. Bedre idag enn igår, men sitter godt i enda. Håper alle får et flott reiseår i 2016
Godt nytt år alle sammen. Forsettet om å sove mer er allerede mislykket - 4 i timer i senga og jeg er lys våken igjen. Ha en flott start på 2016.
Godt nytt år til alle Måtte året bli fylt med reiseopplevelser i F og C klasse. Ønsketenkning, flyr stort sett pluss innenlands, men det er lov å drømme
Godt nytt år alle sammen Måtte 2016 by på mange fine reiseopplevelsen og mye annet hyggelig å se fram til!
Nyttår og nye muligheter 2016 starter med blanke ark og en ny opptjeningsperiode mot gull. Bare å brette opp erma og reise inn de nødvendige poengene. Godt Nytt år alle sammen
Da ville jeg nok heller gått for Fernet....men det blir nok en konjakk til kvelden kjenner jeg meg selv rett.... og det gjør jeg jo
Hepp hepp hæppi hæppi nju jiiiir! Relativt fredelig feiring her i vestsørøst. Konstaterer at Sør er best i collegefootball .. Clemson og Alabama spilte seg til landsfinalen i går kveld. (y) Januar starter med temperaturer mer på normalt stadium etter en ekstremt varm desember. Klippet gresset i går, så lite på programmet idag.
Godt nytt år og safe travels alle sammen Første tur for meg blir barteland neste helg og så kulinariske i Stavanger før måneden er over.
Barteland blir mitt første reisemål i år også til uken. Så Gøteborg, Düsseldorf, Frankfurt og Dubai på løpende bånd den første måneden