En flott morgen i en fantastisk by, sist jeg var i Sevilla var i 1992 og da var det verdensutstilling her Expo 92 ..og da handlet alt om den. Varmt var det og jeg var på en verdenskongress for alle produsenter i det faget jeg jobbet i da. Spennende det, men det ble lite av byen. I går og i dag skal byen utforskes ... i shorts og t-skjorte. Ha en fin onsdag alle ... tenk om det kommer en telefon fra Hamar i kveld?
Et hjertesukk en onsdag .. Vi «gamle» som vokste opp en en kran på hver side i dusjen, en rød og en blå, skrudde og blandet og var fornøyd med det.. I dag er jeg sikker på at de som lager dusjarmaturer går inn for å lage hver utgave så forskjellig fra de andre at jeg i alle fall må studere utstyret lenge for i det hele tatt bli våt. Før jeg har fått riktig styrke og temperatur har jeg fått iskaldt og glohet vann på meg ... så begynner letingen etter mekanismen som får vann ut av dusjhimmelen ..,
God formiddag fra Trondheim Idag er det jobbedag deluxe, men først skal eldstemann på Unilabs for røntgenfotografering. Ha en ordentlig onsdag
En fin Onsdag Indeed.. Sitter nå i bollebua @ BGO, og venter på SK262 som skal ta meg til OSL. Her venter @Flybu og vi skal jamre oss avgårde til AKL.. Dette blir morro! C
God formiddag fra Oscarsborg festning og dag to av et todagers møte. Anstendig som man er ble det ganske rolig i går kveld, så dagen går ganske lett. Ha ein strålande dag folkens
Sant det, det har vært noen dusjsystemer rundt omkring i verden hvor jeg har måttet tenke både 2 og 3 ganger før jeg har gått inn i den.
God formiddag fra Frankfurt. Var ikke plass til flyet fra Oslo ved gatene. Hater når sånt skjer. Veldig lite folk i loungen, god stemning.