God morgon frå eit solfylt Aust-Finnmark! I dag skal eg ut og fly! Det er altfor lenge sidan sist, noko som gjer at eg nok er i overkant glad berre for å få fly Widerøe og SAS kortaste (unnskuld!) veg til Trøndelag Ha ein fin fredag, folkens!
God morgen fra solkysten, i dag ventes ny varmerekord... godt over 30 grader .... Korteste vei @Kristian , er det den via HEL og LHR? I dag var det mormor sin tur med Fantorangen ...
Hadde det vore så vel! Turen går via TOS... WF er trufast på plass og landa på VDS tre--fire minutt før flyet skulle ha tatt av frå KKN. Kapteinen er ute og tar i eit tak med bagasjen no. Det skjer ikkje ofte!
God morgen! Her inntas familie frokosten i innlandsloungen før avgang til ARN. Junior ville gjerne se den nye loungen, så da ble det slik Jeg liker isbiter i Eplejuice’n min, men det er ikke å oppdrive ser det ut til God Fredag, God Helg Ønskes alle sammen
God morgen fra sørlandet. I går var det now or never på innenriks så billetter for halvt år er booket opp. Veldig greit å få en par runder som dette i året. Nytt av året er at jeg også har booket de 2-3 flights som ikke har hatt tilbudspris. Typisk tidligere har jeg hoppet over dette og så glemt hele greia til jeg oppdager blemma par dager før avreise. 899kr I dag er fortsatt mye bedre enn 1799kr om 3 måneder Ha en ellers flyvende fin dag
God tidlig morgen fra Chicago. Føles noget luksuriøst å ha suite på ca 100 m2 og 5 stjerner. I dag blir det båttur. Lørdag blir det SAS i C til ARN og OSL. Satser på mye søvn i horisontalen over havet.
God morgen fra Tromsø. Sol og varme lover godt for helgen. Og når man først nevner ordet varmt... fra Vadsø til Tromsø i dag slo Widerøe til og med Lufthansa på longhaul i å ha varm kabin. Ha en fin fredag, og god helg!
Som vi seier i nord: Ka i satan?! Var du også om bord? Godt kokt, ja! Måtte fram til flyvertinna og be henne få justert tempen...
Det er i alle fall den utløysande årsaka til at ventetida på Langnes blir bytta ut med softis i byen. Alt anna er eigentleg feil, trur eg
God morgen fra Hovedstaden. Her er det meldt ekstremvarme i dag så det kan jo bli spennende. Ellers begynner en alt for etterlengtet ferie i dag så det skal bli godt! Stay strong, weekend is coming!
God fredag fra Europas best bevarte tettsted. Tomt for rundstykker så far måtte alene til butikken. Det var synd...
God formiddag fra CPH - straks klart for boardig på første CT-tur. F med Sq til Sin før Bali står for tur. Takk for alle gode råd på veien!
God formiddag. Rett utenfor OSL og sola skinner. Varmt som bare fy allerede. Bare 1 uke igjen av ferien nå, markeres med en dag hjemmekontor siden det var litt behov. Klarer ikke å finne meg noen bra flights for uka, så neste på programmet er OSL-BUD med DY 7aug.
Noen vansmekter (?) på overopphetede hjemmekontor, andre i F-kabinen hos mer eller mindre tvilsomme flyselskaper som SQ og det som verre er. Atter andre er tvunget til å stresspise softisen sin i Nordens Paris. Enda rekker man en is til før undertegnede og tre kilo ferskt kvalkjøtt skal av Svensk alt sammen fraktes hjem til opphavet i stiftsstaden
Det er fredag. I går ble det litt mye vin til skalldyrene.. det merkes i dag. En uke til neste flytur!
Siste fredagen i ferien. Været er det samme som de siste 4 ukene. Sol og varmt. Fly-spotting i dag og. Qatar passere som vanlig i lunsjtider her
Halleluja! Takk faen for at det er fredag og fridag. 47 dagar sidan eg var i lufta. Akkurat ferdig på jobb etter å ha klokka inn 95 timar siste sju døgna. 33 grader i Høljebyen no, må vere ny rekord? 72 timar fri, 4 flights, og forhåpentligvis har pappa organisert nokre flasker rødvin når eg landar på OSL. Men fyrst ein tur innom Flesland. Ha ein fin dag alle sammen!