Fritt etter Jaa9 & OnklP... For min del er det årets første flytur.. Allerede på OSL og LHR er målet. Får ikke vært med på lounge run denne gangen, men de som skal må storkose seg på tur. De som eventuelt skal på køntri i O2 må si ifra, så må vi møtes og ta en øl/GT eller noe annet. Oval weekend, nesten bedre enn ferie.
Har inntrykk av at mange IF’ere skal ut å fyke i helga.....er selv på vei til LAX for en ovel helg og uten hell i upgrade lotteriet blir det «humping» i Plus høhø...ønsker alle en god helg
For min del skjer det ingenting i dag, men i morgen er det Osl-Ewr med SK. Weekendtur til New York, retur på mandag. Blir "spennende" å oppleve SK på longhaul. Det har jeg ikke gjort siden 1998...denne gangen dessverre også i eco
God morgen fra Reykjavik! En flott flight med Icelandair over i går, og angrer bittert på at jeg booket SAS tilbake på mandag. Men, men. Hva er det forresten med islendinger og party? Med god hjelp av byens altfor mange amerikanere, holdt det det fremdeles gående da jeg sto opp og la ut på joggetur kl. 05:30 i morges. De er jo verre enn svenskene og danskene tilsammen.
God morgen fra hovedstaden! Sola har faktisk brutt gjennom skylaget og tåken, og nå er det ganske så fint utenfor vinduet mitt. (Det er noe greier i Kollen i helgen, så tåken kommer nok snart tilbake..) Kun noen små korte timer til helg! Og neste uke bringer både Fly&Øl og en aldri så liten flytur, så det er jo noe å glede seg til. Ha en finfin fredag, folkens!
Hørt på Reykjavik: "Hva er det forresten med nordmenn og trening? Ut og jogge 5.30????????" Ser BA har dyttet inn en eldgammel 747 på BA182 om noen uker, og det er ikke noen ledige avios upgrade-muligheter fra WTP til CW. Dette kan bli spennende
Det som skjer er at jeg venter på morgendagen! Ut over det så titter solen så vidt innom i Hovedstaden. Stay strong, weekend is coming!
God formiddag fra Trondheim Her er det noen timer jobb ennå , men deretter venter hytta, Dahl's og Fernet Skal ikke se bort fra at vi får lurt inn en liten akkert også... Ha en fin fredag
God formiddag fra Madeira. Siste dag på møtet i dag. Så starter en nokså spennende hjemtur. Har et fakir-fly extraordinaire (05:35) til LIS i morgen. Akkurat det er IKKE spennende, men siden passet forsvant i det jeg gikk av TAP 1685 ved ankomst sist søndag, og jeg har en hjemtur FNC-LIS-MUC-OSL-KRS, regner jeg med at resten av turen kan bli en smule humpete...... Ha en fin fredag, og vær påpasselige med å passe på passet.
Herlig dag i Oslo, snart klar for Kollen-helg og United-Liverpool. Fikk forresten booket t/r OSL-MIA i C til januar neste år i 60-års gave til mine foreldre gjennom SAS MC premium tilbudet, så da blir det tur med barnebarn og oss. Jeg hadde ikke klart det uten dere her på forumet. Ble introdusert for forumet for et snaut år siden og vil bare takke for alle guider, tips og innspill, samt høyt nivå og god stemning i stort sett alle trådet jeg følger. Er medlem i en del andre forum, men insideflyer går alle en høy gang ifht kvalitet, saklighet og mangel på krangling og personangrep. God helg og keep up the good work!
God formiddag fra Sunnmøre også. Her har det søren tute meg kommet enda mer snø i natt og i dag. Heldigvis ikke mye og det er bedre det kommer i dag enn i morra tidlig når jeg skal ut å fly igjen for første gang på to (!) måneder. Men nå er jeg mektig lei av vinteren altså. Jaja, nå har jeg i alle fall fått sjekket inn på AES - OSL, OSL - CPH, CPH - LHR og LHR - OSL for morradagen og det skal bli deilig å få litt luft under vingene igjen! Søndag morgen fortsetter reisen sammen med @Stuttfeiten til Berlin og hvorfor reise direkte når man kan reise OSL - ARN - CPH - TXL? Og så retur tirsdag TXL - CPH - OSL - AES. Alt i Plus og dermed ett stort steg videre mot EBD som er målet for denne opptjeningsperioden. Ha en flott fredag folkens! Tusen takk for vennlige ord - det er akkurat slik vi gjerne vil ha det her inne!
God morgon frå Buenos Air....nei...frå Aust-Finnma....nei...frå Trondheim! Etter 28 timar på reisefot (frå hotelldøra til husdøra heime) er Argentina-eventyret definitivt over. No blir det eit dar dagar med snøorama i Bymarka før eg vender nasen nordaustover. I dag byr Hotell mor & far på seibiff i deilig saus á la mor. Borte bra, men ikkje ille heime heller. Ha ein fin dag og ei god helg!
God tidlig ettermiddag fra officen i Mustache City. Er sånn passelig lei nå, og skal ærlig innrømme at jeg sitter og ser litt vel ofte på klokka. Snart helg og snart tid for lounge run til LHR Oppvarming til morgendagens flytur starter faktisk med OnklP og de gærne slektningene på Byscenen i kveld (det var gærne, var det ikke?). Rimelig spent på om jeg rekker flyet i morgen
Little does he know... Insideflyer er årsaken til at jeg har private profiler og er redd for å uttale meg på internett
God kveld fra hovedstaden. En rolig fredagskveld etter at man i morges våknet med litt tettere nese enn normalt, ikke noe stort problem, men en liten forkjølelse må det nok innses at man har pådratt seg, så er greit å pleie kroppen med en rolig kveld... Selv med litt tett nese så vendes nesen mot Gardermoen i morgen, lørdagen skal tilbringes ombord hos BA med ett par flyturer så det blir bra God helg folkens
Ikkje at min lille stemme kan fungere som ei motvekt, men eg har no sakna dine bidrag her inne Og til noko heilt anna: Guri, kor godt det var med brunost og norsk mjølk etter tre veker på tur! Norske meierier fiksar kjempefest her i kveld