Det er fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 23. aug 2019.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Nice.
    Helgen er rett rundt hjørnet, og jeg har allerede vært over en time på jobb. Det betyr at jeg kan gå rett etter lunsj! Helgen skal tilbringes på hytten, og været jeg bestilte ser ut til å komme.
    Ingen flytur ennå, fortsatt 14 dager igjen.

    Straks helg!
     
    ArthurDent, Earl, Stuttfeiten and 7 others like this.
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    14 dager til neste flytur her også, men hva gjør vel det når det er helg? Om noen ser en svett kvalross rundt Maridalsvannet i ettermiddag er det bare undertegnede.

    EB-saldoen viser 4-sifret etter den siste tids bestillinger. Her har jeg en jobb å gjøre..

    God helg når den straks kommer.
     
    ArthurDent, Earl, Wiolenze and 8 others like this.
  3. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Nord Norge og Nordens Paris!
    Her ser det ut til å bli fantastisk vær idag.
    Idag blir det jobbing i praksis frem til 12 også blir det tur til Nordkjosbotn med en kamerat av meg slik at vi kan jobbe med litt deltidsjobb der også. Det samme skal vi gjøre Imorgen også. Yay Nordkjosbotn, da får vi stå langs E6/E8 å servere Pizza og få folk til å kjøpe;):rolleyes:
    Og når Nordens Paris nås ikveld engang skal jeg se litt på Rakettnatt siden jeg har festivalpass (jobbet for det også)

    Så kan jeg se frem til tirsdag som er en flydag. Ha en god Fredag og en god helg når den tid kommer

    Edit: Ser jeg vært medlem på dette forumet nå i 1 år og 9 dager
     
    Last edited: 23. aug 2019
    ArthurDent, Earl, Stuttfeiten and 6 others like this.
  4. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    994
    Likes mottatt:
    8,980
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra Gullstua. Skal på firmatur til Dublin, og nå sitter jeg og jobber og fremstår viktigere enn jeg er.
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    :eek::eek::eek:
     
  6. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har 5 sifret! Det kommer til å ta seg opp nå som jeg går andre året på Insideflyers i møte
     
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Gikk fra et høyt 6-sifret beløp til 4-sifret på et par uker. Om ikke annet økte antall reiser i sas-appen ganske drastisk :D
     
  8. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @holmen , hvor blir det av sola?
    Frokosten nå består av kaffe og is som føles godt men spørs vel om doktorn er enig med meg her...? Men det er jo viktig å feire at det snart er helg!

    Gooood helg alle sammen!
     
    ArthurDent, Earl, Stuttfeiten and 5 others like this.
  9. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,232
    Likes mottatt:
    22,424
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit Sunnfjord som verkeleg får dusja seg. Sikkert lurt sidan det snart er helg. Vi får håpe det vert råd å få måla litt i helga.

    Berre å gå i gang å samle, @OttoL. Eg er ikkje langt unda 4-siffra sjølv. Om det ikkje dukkar opp fleire poeng snart risikerer eg 3-sifra etter at vinterens "posisjoneringsflights" til OSL er tinga...
     
    ArthurDent, Earl, Stuttfeiten and 7 others like this.
  10. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,631
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    578D456B-9D09-436B-BF5B-E43016FFC0DB.jpeg God fredag morgen fra Dublin. Nasjonalpark og kloster på menyen i dag. Før kjente SKY Road skal kjøres, forhåpentligvis i solen som skinner utenfor akkurat nå:)



    Frokost med and som passer på og litt reisebrevoppdatering så langt i dag.
     
    ArthurDent, Earl, Calling and 14 others like this.
  11. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    Deilig med fredag og hjemmekontor. Kjenner det er deilig å ikke skal ut å fly i dag (kanskje som å banne i kirken her inne :cool:). EBD ut Desember 2021 er allerede sikret.
     
    ArthurDent, Earl, Stuttfeiten and 7 others like this.
  12. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hjemmekontoret på Gjøvik. Her er det meldt altfor fint vær i dag, så jeg retter heller snuten mot Bergen. Der venter gråvær. På den andre siden, så venter også en meget bra oppgradering på hotell Oleana, samt ei som ønsket å tilbringe helgen med meg. :)

    Ser du @Sikiduck, singellivet er egentlig ganske ålreit... :cool:
     
    ArthurDent, Earl, Grooo and 7 others like this.
  13. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen

    Elvefestivalen venter. Sola må du komme og skinne det godt og varmt.

    Forsatt 6 sifret, dog kan falle hardt om SAS award til 4 dukker opp til f.eks. statene...

    Om upgrade på EB biz tur til F blir det også større casualties på EB kontoen...

    Hvor sjekker du det?Ble det mini IF-bursdags feiring for 9 dager siden:rolleyes:

    Nei du GUTT, kaffe og is, gir magesår! Få deg heller en irish coffee med med litt bacon og omelett;)

    God helg i luften som på bakken.
     
    ArthurDent, Earl, Stuttfeiten and 5 others like this.
  14. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Dette sjekket jeg ved å klikke på navnet mitt. Kan vise ved å bruke deg som eksempel: upload_2019-8-23_10-42-23.png
    Nei det ble dessverre ikke noe mini feiring da jeg først idag fant ut at det var 12. August:oops: Men får ta det igjen!
     
    ArthurDent and drsyk like this.
  15. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra DY1126 til HAM. Nå skal det spilles poker, kjøres bil, drikkes øl og spises bratwürst. (Ikke bil og øl samtidig!!!)

    Ønsker alle en strålende helg.
     
    ArthurDent, Earl, Stuttfeiten and 6 others like this.
  16. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    apropos. 2 års jubileum for meg idag. Så tilfeldig!
     
  17. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Grenland, gårsdagen tok en drastisk vending da tannlegen fant ut at det var på tide å trekke ut visdomstanna.
    Dagen idag og de neste blir derfor supplert med suppe og smertestillende med rød trekant på.
    De fleste planer blir dermed lagt på is og dagen skal isteden brukes til booking av hoteller i Singapore og på Cebu/Bohol.

    Når alt kommer til alt er kansje en suppekur akkurat det jeg trengte for å komme inn i suiten til neste helg.

    God helg.
     
    ArthurDent, Earl, SAJblue and 6 others like this.
  18. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for den, blir ut å spise på sumo med litt bobler den 31.okt.19 for min del :D
     
    ArthurDent and Stuttfeiten like this.
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    upload_2019-8-23_12-30-13.png

    kommer kl 13! Akkurat i tide til at jeg drar fra jobb. :)
     
    ArthurDent, Avixlo, Earl and 3 others like this.
  20. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Ja god fredag fra svenskegrensa! Gleden over å ha booka SQ C til SYD i Februar har enda ikke gitt seg, men klarte ikke dy meg da det dukket opp to stykk OSL - PEK / PVG - OSL i C i Juli på travelhacks! Så da er sommerferien med frua i boks for neste år også :D Planen er å farte videre til enten Seoul, Taipei eller Tokyo på kjøpebilletter.

    Hva sier forumfolket som har vært der i Juli? Seoul syntes jeg var helt topp værmessig når jeg var der i juli i år, kanskje jeg hadde flaks. Taipei og Tokyo har jeg ikke besøkt, men har lest at det kan være både varmt og vått. Er det snakk om store forskjeller her?
     
    ArthurDent, Avixlo, Earl and 6 others like this.

Del denne siden