God morgen fra hovedstaden! Solen skinner, og fuglene kvitrer. Et par timer på kontoret før NSB frakter meg til Gardermoen for å fly litt. Endelig. Turen går til AMS, og så videre til Utrecht med tog. Der skal jeg på platemesse, drikke øl, spise kinamat og indonesisk mat, og føle litt på våren på kontinentet. God helg til alle!
Base Oslo West. Flott vær og de siste BA poengene på konto. Ikke dårlig dette etter vel 2 månders "hard" arbeid??
God morgen fra solkysten. Når man ikke er ute og flyr så er ikke dette det verste stedet å være. Fikk nettopp et bilde fra datter (med gavegull), smilende fra gullstuen på OSL ... brått kom spørsmål om gull fra den andre datteren ....
Forskjellsbehandler du avkommet? Uffda.. slikt kan de unge håpefulle få arr i sjelen av... Ser ut som du må bli tvunget på nye reiser, for å opprettholde EBD... Her går dagene i oppussing, oppussing, og litt til oppussing.. Heldigvis bare 8 dager til en god uke skal tilbringes på Solkysten av Spanien, Like sør for Malaga..... Første ferie dit, siden min spede ungdom, da Southpole og Fubu var klesstilen for denne unge herremann.. Jo slappere buksen var i ræven, jo bedre... DoubleTree Hilton, som vi skal bo på, har visst en 1 Stjernes Michelin Kaviar restaurant.. Så det kan jo bli morro å teste... Mon Tro om Kaviaren er bedre en Lufthansa, Asiana, eller SAS sin.. Shallom C
Guten vormittag aus Berlin. Jetzt abfahrt navh Wolfsburg und Autostadt. Es ist ja ganz heiss mit 20 graden. Wünschen ihr alles ein gutes tag
Vel ... Yngste datter fikk gavegull først, men det er utgått og hun klarte ikke opprettholde gull pga barselpermisjon ... nå flyr hun 2-6 legg i uken, men sutrer og sender bilde av døren til gull/senator hver gang hun må gå forbi. Den som virkelig er forskjellsbehandlet er "dritten i midten" han har måttet klare EBG selv ....
Som far så sønn .... Førstefødte får all oppmerksomhet og blir sjefen i flokken .. Yngstebarnet blir alltid yngst og alltid tatt hensyn til ... Den i midten må klare seg selv ...
Ikke fly, men båt Familien på 4 kjører til Oslo idag for en overnatting før MS Color Magic fører oss trygt frem og tilbake Oslo-Kiel. God helg til alle!!