Og normalt sett skulle dette ha vært en arbeidsdag offshore som så mange andre, men grunnet akutt sykdom hjemme så blir det retur hjem på meg i stedet for. Helikopteret er på vei fra Sola og jeg er innsjekket og klar. Ha en sykdomsfri og fin mandag!
Tusen takk! Allerede utskrevet etter operasjon så det ser heldigvis ut til å ha gått veldig bra. Legger ved ett bilde av en bagtag som nok hører med til sjeldenhetene her inne. Kanskje ikke akkurat reisemålet, men i alle fall flightnummeret
Mandag og forhåpentligvis hatt min siste tur innom ØNH kirurgen min. Har vært xx ganger hos han og fått ordnet opp i neseproblemene. Det er trist å ikke se han igjen Han synes ikke det var det fordi han ikke ville jeg skulle ha mer problemer.
God ettermiddag frå BA-loungen på Edinburgh lufthamn Så langt i dag har det vore regn, hagl og strålande sol. Elles ei heilt grei helg, mildt sagt Biletet er av Edinburgh castle sett fra hotellet mellom regn- og haglbygene. Ein brillefin dag til alle!
Kult. Godt det går greit. BTW, virkelig kul den blå taggen der. Ser ut som originalen og langt fra en dårlig kopi basert på elendig kreativitet God formiddag fra California! Sola titter såvidt frem, temperaturen ligger vel på 15-20 grader tipper jeg. Kontoruke som jeg håper blir produktiv Ha en flott uke!
God kveld fra Trondheim Endelig kommet meg i godhjørnet på sofaen, ser på en løpsk Learjet på National Geographic. Ha en flott mandags kveld
God aften fra OSL. Nedbøren er foreløpig ferdig måkt, det er fint! OSL-BUD med DY i morgen ble re-planlagt til OSL-FRA-SOF med LH. Håper det finnes en OK måte å komme seg hjem på etter hvert. Kun M som kan bookes med jobben, er det noe "Upgrade" option med LH bortsett fra Points?
God mandagskveld fra Østfolds hovedstad. Dagen ble tilbragt i grønne klær inne på RYG. Veldig tomt der uten sivile fly. Trist, men leit.