Riktig god lørdag. Mangler fremdeles sykkel og trikke satan bestemte seg for å ikke stoppe på riktig holdeplass. ingen perfekt start på dagen. T-4 til AMS og T litt lenger til BKK. Godt å ha noe å de frem til. Nyt den vakre vinterdagen folkens.
Avkommet veit å halde far sin frå å sove for mykje. I dag skal vi på julelunch/bord og til kvelds skal juleølet grundig smakast saman med ein gjeng sambygdingar. Her må det sovast meir skal ein komme seg heilskinna gjennom dagen og kvelden.
Morn. Bryggedag her i huset, får 12 stykk på besøk og fruen mente at de da må diskes opp skikkelig. Vi har hver vår oppfatning av hva oppdisking inneholder. Gjett hvilken forberedelser som jeg har gjort og hva hun har gjort ut fra disse to bilder? Det skal forresten brygge noe som er inspirert av Burst IPA, du vet, det som serveres på SAS flygninger Ha en herlig dag!
God formiddag! Frokost med fyr i peisen. Det er ganske koselig. Hunden liker seg godt foran varmen. Tror jeg skal holde meg mest mulig ikke i dag, det regner og er kjipt. Mye av snøen er allerede borte, men det kom så mye at det fortsatt er hvitt her. Men, hvis det blir kaldt nå, så blir det gøyalt på veien her.. Ha en herlig lørdag, alle sammen!
God formiddag fra Grenland. Brukt morningen for å booke om hotellrom til planlagt AUA tur, sparte ca. 14k på avbooke og bestille på nytt, for ett opphold på 5 dager. Tydligvis er ikke "Black Friday/Week" helt oppskrytt allikevel.
God lørdag morgen fra Cathay Pacific First Class lounge Første stopp i dag med Champagne frokost Har jo 4 andre lounger å besøke også
God ettermiddag. Siden bilen nærmer seg den årlige kvoten ift forsikringen passet det bra at Ruter har tilbud på måneds kort til 499 kr. Da er det jo greit å starte dagen med en tur til sentrum og besøke kjelleren til Stordalen for en løpetur og plaske litt rundt i bassenget på Hub. Fikk plukket opp nye briller på vei hjem, heldigvis fikk jeg utsatt halve betalingen til i dag når det er dobbelt med poeng på MC. Normalbriller Lesebriller Er denne størrelsen på bilde bedre @RoadKing? nå er de på ca 500 kb. Ha en brillefin dag folkens
Ikke hør på han … jeg har aldri krympet et bilde og vet heller ikke hvordan jeg gjør det … men jeg har bare iPhone 7
I Nidaros er det sol og 8 grader. Farmor og farfar er barnevakt når foreldrene jobber, en ting jeg er helt sikker på er at de barnehageansatte fortjener hver krone de får i lønning …. pensjon fortjener de også. Nå har barnet gått til ro …. men snart er det på’an igjen og da er planen å gå ut i det fine været
God lørdag formiddag fra Oslo, her går det i ett med besøk hos barberer/frisør før bursdagsfest hos nevø og så til slutt pinnekjøttlag hos gode venner. Må vel innrømme at det siste innslaget på listen er det jeg gleder meg mest til
Noen flere stemningsbilder fra LHR T3. Har vært i Qantas loungen og er nå på BA F loungen med utrolig fin utsikt
Smekkfull Polarislounge på SFO. 45min venting på dinner og kun ståplass i selve loungen så langt. Bra utvalg av mat og drikke, og satser på at det blir en knall dinner etterpå