God Lørdag Folkens! Nå er det 7. August, og det er nå 2 år siden jeg brukte en CT-billett, heldigvis ble den brukt på en artig reise til Sør-Amerika med junior. For de som ikke var medlem av IF på det tidspunktet så kan reisebrevet leses her. junior-og-senior-krysser-ekvator-og-besøker-ny-verdensdel.14021 Men det har også skjedd andre ting på denne datoen. 1947 Kon-Tiki strandet på Raroiarevet etter å ha krysset Stillehavet fra Peru. Thor på bilde!. 1979 Bjørn Borg slår Roscoe Tanner, for hans 4.tittel i Wimbledon I USA feirer de National Lighthouse Day. Jeg har jo tatt noen bilder av et fyrtårn i Norge. Ellers kan det jo nevnes i forbifarten at Didrik og Doris kan nyte en banansplitt i anledning navnedagen. Ønsker alle en fabelaktig Lørdag
God lørdag! Satt klar for å endre noen EB billetter for å nå ønsket utreisedato sommeren 2022, men neida.. SAS IT seiler igjen.. ”Bad gateway” Grrrrr
Nettopp "hjemkommet" til AirBNB-leiligheten her i Budapest etter en hyggelig aften med gode venner her. Ble noen GT'er i dag også gitt. Eller strengt tatt de fleste i går. Nei nei nei, du er på ville veier. All you need is love ble sluppet i England 7/7-1967, ikke 7/8-1967. Beklager å måtte korrigere deg her altså, men når det gjelder Beatles godtas ikke lemfeldig omgang med fakta!
God morgon frå Aust-Finnmark! Her er nokre kilo med fjellets gull forvalta no på morgonkvisten. Om ikkje lenge går turen ut i myra for å finna meir. Temperaturen er tosifra og meteorolygen har truga med over +20 i dag. Det blir eit luftig svev for kvikksølvet i gradestokken min, noko som i og for seg blir det nærmaste ein kjem noko flyrelatert i dette innlegget... Ha ein brillefin laurdag, gode medforumistar!
God morgon frå Stjørdal. I dag skal vi til Trondheim og sosialisere før ferda går vidare til Kolvereid i morgon. Det skal bli kjekt å få sett seg om i trønderhovudstaden etter alt for mange år vekke. Eg har fått trumf!
God morgen fra svenskegrensen! Solen glimrer med sitt fravær, men det er fortsatt sommer. Til i morgen iallfall. Tror kanskje vi feirer med en is i dag. For denne datoen for 5 år siden var jeg ute på flytur litt lenger unna svenskegrensen. Skulle lande her Og se på denne utsikten Det var en ganske magisk tur. Gleder meg til neste langtur (eller bar en kort en hadde vært greit nå) Nyt lørdagen!
God morgen fra Oslo. Med fortsatt støle bein etter å ha sittet seg gjennom natten langt bak his KLM over dammen klarte min bedre halvdel å overtale meg til en upgrade for neste års sommerferie til Bonaire, så om ting går etter planen vil neste års reisebrev også kunne dokumentere KLM biz. Merkelig nok en del ledige seter på flyet fortsatt…T-336 dager
God formiddag fra Porsgrunn. Står på farta ut, og på tur til Kristiansand. Må innom Risør på veien, for lunch. Ha en fin lørdag
God formiddag fra Amerika linjen Booket standard rom fikk superior. Helt ok. Frokosten var litt amputert, men velsmakende med en fin twist av dessert tallerken, alt ble servert for oss. Buffeen var avlyst grunnet Delta. Alt i alt, en meget rolig og behagelig atmosfære, jazz musikk. Meget hyggelig og laid back betjening! Kan anbefales
Solkysten lørdag .. sommer som vanlig! Shorts og t-skjorte og fatle .. det renner svette under fatlet.. Du verden …
God lørdag fra svigers cabin ved Hitra Så Emirates sin A380 dure over her på vei til Toronto. Begynner å blir febrilsk reisehungrig Leste også nettopp en Instagram rapport fra samchui at Emirates F servicen var som pre-corona. Noen som er med på en runde hvor som helst så snart en er fullvaksinert? (Okt+) Award eller revenue - koste hva det koste vil
God lørdag efta. Her nytes en IPA og en whisky i behagelig temperatur på Lillestrøm torg. Som den observante leser vil se, så er ikke serveringsstedet videre sofistikert, de serverer whisky i cognac glass. Nuvel, Gulating er jo primært en ølbule.
God lørdag folkens, en tur hos opphav, og senere i kveld tror jeg muligens jeg skal åpne en dør til ny verden av bobler... britiske... Kan bli bra og dyrt fremover, men altså, gode bobler er godt, det kan jeg siteres på