Halvveis i første jobbuke etter ferien allerede. Tiden flyr når en har det gøy.. Ikke mange kunder tilbake fra ferie ennå så det er ganske stille og jeg rekker mange forefallende oppgaver Ha en flott onsdag! T-49 Japan F1
God morgen fra hyblene i Bergen Her er det fri dag og det skal lades opp til nattevakt. Frokost er inntatt og nå nytes en kopp Nespresso. Deretter blir det fotmarsj i retning sentrum, tenkte en tur inn til by’n på kafé. Ha en flott onsdag
God morgen fra kontoret. Mimrer min innsjekk på Stenungsbaden nå i sommer. Mulig Strawberry på sikt også får en fast track innsjekk på sikt? Vi fikk i alle fall bobler mens vi ventet Ha en fin onsdag alle bonusnisser
Da tar jeg straks helg, før helgen. Det går rykter om sopptur og drinker også. Men først skal det vekkes, trøstes og læres litt om hvorfor det er fint å puste, i allefall sånn innimellom. Ha en flott dag.
Morn fra kontoret. Har kun ett eneste planlagt møte i dag. Og så pleier det å bli masse små"møter" med kolleger som kommer tilbake fra ferie. Får ikke gjort så mye fornuftig enda, men det er godt å være tilbake i en slags rutine. Får bli passe rutinert før kursen settes mot Thailand der alle rutiner skal glemmes igjen. De siste 5 netter i oppholdet skal tilbringes her https://lebua.com/suites/tower-club-suite-river-view/ fordi jeg fant et godt tilbud (under 2k natta). Mulig det blir ombestemt igjen, men vi får se. Har i alle fall vært på kleshandling, samt kjøpt nye sko som passer til kleskoden der. Jeg fant ut at jeg har ingen "smart casual" klær, kun veldig casual eller veldig formell. Hva er det folk pleier å ha på seg i varmen? Lin? Ha en flott onsdag!
God morgen fra Majorstua! Har landet litt i dag etter å ha kjøpt min første bolig i går. Det blir veldig gøy å flytte dit. Skulle egentlig reist til Bodø i dag, men en ørebetennelse har satt stopperen for det. Enkelt å avbestille når billettene var Plus Pro Bio og betalt med voucher. Pengene er tilbake på voucheren allerede, etter at billetten ble avbestilt i går. Ha en finfin dag!
God føremiddag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Sola skin (nesten) og alle er glade og fornøgde. 16 timar faste er over, og no er det snart mat. Skulle ha booka nokon reiser óg kjenner eg. Det klør, det klør, tiddelibom.
"Please note that our smart casual dress code applies; athleticwear, slippers, flip flops and Birkenstocks are not permitted for adults or children." Så det første forslaget utgår Regner med at "elefantbukse" heller ikke er en del av kleskoden
God onsdag fra E18 mot det blide Sørlandet. Tall Ship Arendal står for planen. Satser på sol og fine forhold. Fikk sikret meg en Sas billett til LA i c på vårparten. Håper det også snart kan legges ut noen returbilletter. Nyt sommeren
God ettermiddag fra kontoret. Det er ikke akkurat folksomt her i dag, så da har jeg heldigvis fått gjort unna en del jobb. Er overraskende mye å gjøre, men det skyldes jo også at de fleste andre er på ferie. Flyturen hjem med Singapore Airlines i premier economy gikk greit. Ungene og madamen sov godt, mens jeg fikk et par-tre timer på øyet, tror jeg. SAS hadde glemt å laste ombord frokost til oss på 7.05-flyet fra London, det synes jeg er en liten skandale. Faktisk mer opprørt over det enn at de ikke klarte å få med noen av bagasjene fra Singapore-flyet så vi var en ganske stor gjeng som måtte registrere online eller prate med SAS på gardermoen i går. Første av fem kofferter kom i går, så det ordner seg nok med resten også. Ingen flere flyturer utenlands booket før i oktober. Det må det gjøres noe med! God jetlagfrionsdag alle.
God kveld fra Tokyo. Konserten er ferdig, før kl 21. Det har jeg ikke opplevd noe annet sted enn i Japan. Heldigvis visste jeg at konserter starter på det tidspunktet som står på billetten. Ikke som i Norge hvor man blir stående og vente i 3 timer hvis man kommer når dørene åpnes. Holder meg våken en stund til, så jeg ikke våkner midt på natten. Ha en fin dag!
God onsdag fra Bøverdalen. Gårdsbesøket ble avsluttet med ett forsøk på å få hilst på gårdens høylandsfe. Men som fremmed kar til gards, holdt de god avstand. Pakket bilen ferdig og takket for oppholdet. Før roadtripen fortsatte opp til Sognefjellshytta. Veldig fint der oppe i dag På vei ned mot Turtagro, ser vi Tindeveien som går opp skråningen på andre siden. Stoppet innom Turtagro for en is, svingte opp Tindeveien i stedet for å kjøre ned til Skjolden. På vei over til Øvre Årdal parkerte vi langs veien og gikk snaut 1 km til Berdalsnosi hvor man kan se ned på Skjolden. Ned fra fjellet er det nå matpause Utrolig fin kjøretur var det.
Velger alltid Tindeveien på vei nordover. Vakkert. Majestetisk, og alle de ordene der! Og så kan man også plukke blåbær, vet ikke hva det heter men et par km over tregrensa fant vi massevis langs veien.