Det er lov å bli imponert over Norwegians ekspansjoner og ambisjoner

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Eddie47, 11. sept 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Vi kan være venner hvis du vil :)
     
  2. Og hvordan har jeg blitt møtt tidligere? "Typisk at ida hater norwegian, henter popcorn og pirker i a med en pinne, kanskje det eksploderer denne gangen, BAHAHAH lættis". Du gidder bare så lenge å være seriøs, når andre rundt deg oppfører seg på den måten. Denne runddansen har vi hatt flere ganger før, og for min del er det priceless at den ene gangen jeg faktisk ikke gidder å bite på troll-agnet, så kalles det for ufin debatt-teknikk. Mens andre ganger når jeg har rederlig lagt fram min sak så har det blitt postet både latterliggjørende bilder (om meg) i tråden, snakket om meg i tredjeperson og alt jeg har skrevet har blitt vridd om til noe annet og spyttet ut som verdiløst. Som jeg sa, du gidder bare så mange ganger, før du innser det er a total f**** waste of time.

    Og ja, det er klart at det finnes andre innsikter til hvordan ting kan være, men det er forskjell på teori og praksis. Og når du ikke har LEVD luftfartslivet, men tror at du vet hvordan det er å være pilot etter å ha sett noen youtube-videoer, spotta noen fly, flydd i business class ørten ganger og kanskje flydd flightsim 2000 - så blir det litt... Meh. Hva slags debatt er det egentlig? "Jeg synes ikke disse vikarkontraktene ser så ille ut jeg" / "jeg fløy med norwegian en gang i 2010 og da var det da bare norsk crew..." - hva skal jeg svare? Sorry, men da har man ikke peiling. Skal jeg pakke det inn i roser og bomull? Skal jeg gi et politikersvar? Enda verre om noen har lest en gang på teknisk ukeblad at i framtiden så flys fly av roboter, så piloter er jo egentlig fullstendig overflødig. FrP, FrP, FrP-retorikk. Man blir ikke spesialist i noe, selv om man har lest at...

    Either way, I have other businesses to attend to in real life, ganske sånn seriøst, så jeg lar debatten gå fritt. Uansett er jo jeg bare en herskende bitch akkurat nå, så jeg har neppe noe verdifullt å tillegge diskusjonen ;)
     
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
  4. Peace out.

    [​IMG]
    (EDIT: Forøvrig kommer snart Rick & Morty sesong 3, HURRA!)
     
    Last edited by a moderator: 12. sept 2016
    Xflipper and Kjakan like this.
  5. Blades33

    Blades33 Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Kjære Ida: Ikke bare er jeg altså et troll, jeg er både uvitende, jeg stemmer FrP og jeg leser utelukkende VG og Dagbladet. Og, jeg fløy tydeligvis Norwegian sist i 2010. (Glemte jeg noe?)

    Alt dette kommer altså fra at jeg, en stakkars skarve mann på et debattforum på internettet, dristet meg til å ikke være enig med deg. Du, som altså har levd med noen i mange år, og du som kjenner så mange. For en skandale!

    Du skjønner sikkert hvor jeg vil. Og jeg er lei meg for at jeg dro dere andre inn i denne diskusjonen. Jeg har aldri diskutert Norwegian med Ida før, jeg visste ikke bedre. Men, fra nå av skal jeg holde kjeft. Jeg skal ikke veie inn med hva jeg tenker om noe. For Ida kan lure i sivet, og hun skal ha seg frabedt at et troll som meg ikke synes det er greit at voksne mennesker omtaler andre i nedsettende ordelag. Eller i det hele tatt uttaler seg. Jeg veit jo tross alt ikke en dritt, jeg har aldri vært på et crewrom.

    Takk for meg, jeg går tilbake til å være et passivt medlem som bare titter her inne.
    I morgen skal jeg kose meg med 08:00 til Værnes, kanskje får jeg anledningen til å lære noe om flyindustrien. Man vet aldri..
     
    Fjordheim, RoadKing, Chrisbgg and 2 others like this.
  6. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Til @Blades33
    Ikke slutt å bidra selv om det blir bratt. Gjør heller som følgende sang anbefaler
     
    Baldrick, Xflipper and mathiasfe like this.
  7. Nå synes jeg du lager storm i et vannglass. Bare fordi jeg har blitt utsatt for mobbing her inne før og ikke gidder ta samme runddansen før, så trenger da ikke du å ta det innover deg så mye at det knekker deg og du skal gå over til å være passiv? Sweet jesus, altså :p Jeg skjønner om dere mannfolk får whiplash når vi damer gjør sånt i hus og heim. Det oppleves som veldig uproposjonalt.

    (Sorry om dette også gjør deg #krenkefjæs. Det er ikke meninga. Blomster og regnbuer, sukkerspinn og kattunger!)
     
  8. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Redigert. Nå synes jeg moderator godt kan avslutte denne. Her er det ikke mye igjen å hente
     
    Last edited: 12. sept 2016
    Ursa liker dette
  9. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Helt enig. Utrolig leit å se en interessant topic, og komme inn til noe som ligner mer på en Youtube fjortis-chat. La oss håpe vi i framtiden får mer av det gode og mindre av det som eksisterer i denne tråden.
     
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    <Moderator>
    Da stenger vi denne og fortsetter å være venner i de andre trådene.
    </Moderator>
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden