Flytoget til TPE. endel timer forsinket inn i går så det ble mest soving. Men nå er der startskuddet gått for Asiana fest : etter frokost i EVA loungen. Hvor har du en fin mandags morgen?
Da sier vi : Stappa fullt ekspresstog ut til TPE. Men vi bruke ca 4 min hos Asiana og inn og igjennom sikkerhet. Så lite folk som skulle igjennom nå på formiddagen på en mandag. Som turist fikk vi også bruke E-gates ut, men dessverre ikke inn i Taiwan ( enda?) så det ble en lang vent i går. Vi mistet ekspresstoget og dermed også en kort kveld i Taipei. Vi er trygt plassert i Infinity loungen til EVA. SilverKris er desverre stengt fremdeles.
God morgen fra 1A på LH419 fra Washington. Frokosten må nytes til tross for en kort natt. Så blir det vel en til i loungen. Ble forresten fortalt at First class loungen på pir B i FRA forventes å åpnes igjen i mai.
God formiddag fra Porsgrunn. Høytflyvende etter at Liverpool knuste bermen fra Manchester med 7-0. Ja, du leste rett: 7-0 Har ikke skjedd siden 1895. Ellers er det formiddagsuke og natthelg som venter. Meldt grisekaldt også.. Ikke fått noen statuspoeng etter SAS MC kjøpene forrige helg heller. Ha en målrik dag
God morgen fra hjemmekontoret. Litt pjusk i dag, så da er det fint ta hjemmekontor etter at forkjølelsen tok meg i helgen. Fortsatt en måned til årets første flytur, føles som en evighet. Påsken kan ikke komme raskt nok. Ha en strålende mandag og en fin start på uken alle IF-ere
God morgen fra Flytoget, på vei fra OSL. Det Nationalteateret stasjon og videre med t-bane til Majorstuen for øyelege som gjelder i dag. Ser ut for å få oss flight på torsdag, må bare finne erstatning for hundepasseren først
Mandag på solkysten, solen er på vei opp og alt tyder på at dette blir en flott kald dag. Her er det opp og ut og nyt dagen!
Morn fra bussholdeplassen. Destinasjon: jobb. Det har kommet masse snø i løpet av helgen. Er veldig glad for at jeg har en beltedrevet snøfres, da går det unna med måking. Neste reise er om 11 dager. Fly ned til Oslo og ta DFDS minicruise med en god venn. Gleder meg til det. Ha en flott mandag!
God morgen fra et sted i verden. Solen er på vei opp over åsen bak meg, og det ser ut til at det blir en fin (men kald) dag. Kun blå temperaturer på Yr, og sånn skal det være hele uken. Fire dager til neste flytur. Ha en finfin mandag!
God morgen fra stueloungen. Kaffe #1 inntatt, snart havregrøt. Ingen flyplaner på flere måneder, bare flydrømmer. Eks-forloveden venter spent på MCpremium statuspoeng, bør bli en del etter ny oppskrift og opphold i Thailand. Det ønskes god tur til alle som reiser, og en fin dag for oss alle!
Det var en heftig sumo-match kanskje? Evt bare resize på iphone som kløner til igjen. Men Sumo, som egentlig skulle åpne i september 2022, begynner å ta mer form nå
Oh, yes! United glemte at en fotballkamp består av to omganger Ellers, "gode" nyheter ang. turen til Japan. SAS endrer jo på ruten nesten daglig, og nå er våre flighter borte fra søket hos SAS. Men gode med-forumister(?) sitter på masse informasjon ang. rettigheter ved kansellering, så jeg (og sønnen på 11) er litt roligere ift. til dette. Jeg er klar til å ta kampen med SAS hvis det skulle oppstå utfordringer. Ha en flott mandag, klar for en krangel eller ei! T-109 Tokyo
Gooood mandag! Jeg er nok likevel ikke helt der hvor Peter S. er, men ønsker alle sammen en god start på uken ihvertfall.
God Mandag, Alltid litt tungt å stå opp til en vanlig arbeidsuke. Glad jeg ikke har ansvar for radarløsningene på Øst/Sørlandet - her snakker vi blåmandag.
Da har det blitt mandag på vestkysten av uniten også. Egg og bacon inntas, så blir det sakte utpakking av hotell før tur til Alcatraz og fly hjemover i kveld.