God (sen) morgen fra Oslo! Morgenen ble enda bedre etter å ha gjennomført en liten justering på vinterens CT-tur. (Var heldig med køen denne gang, var igjennom etter kun 6 minutter) Kan i den forbindelse nevne at endringen innebar at jeg kansellerte et F-sete i SQ 305 (LHR-SIN) neste tirsdag, så det er bare å prøve for den som vil (er vel ingen garanti for at kansellerte seter automatisk dukker opp som ledige awards, men lykken står den kjekke bi!). Ha en flott mandag, og ja: det går mot helg!
God mandag! Travel uke betyr at tiden går enda fortere til to uker ferie i SYD og første gang på SQ C. Tydeligvis lenge siden jeg har bestilt en god gammeldags SAS GO billett, da jeg ikke hadde fått med meg at setereservasjon ikke var gratis for gull lenger Når kom dette? Blir vel uansett lagt inn upgrade bud til KKN for å sanke siste rest med grunnpoeng til diamant. T-16 Kirkenes T-25 Singapore og Sydney T-83 Siem Reap og Bangkok T-114 Tromsø T-127 Hong kong T-176 Seoul og Shanghai T-326 Ozzy Osbourne og Judas Priest i Stockholm! Godt å ha noe å glede seg til året rundt
Det høres underlig ut, jeg kunne fritt velge seter forrige uke (er i og for seg EBD, men det skulle ikke ha noe å si her). Kan det være SK IT som er litt hung over fra helgens utskeielser?
Kom akkurat på at det sikkert er fordi jeg trykte på denne "ønsker ikke opptjene poeng" knappen så mitt EBnummer ikke ble registrert ved bestilling.
Tjuvstartet dagen her i østen og har allerede vært igjennom mer fram og tilbake enn jeg har vært borti i flyverden. Kanselleringer, ombookinger, ombookinger som egentlig ikke er ombooket, forsinkelser, mer ombookinger. Tror at hvis det ikke var for at reisefølget har Garuda-status så hadde jeg sittet på en eller annen indonesisk øy med skjegget i postkassa og bagasjen på andre siden av landet... Ønsker alle en roligere dag, så får man selvmedisinere med en Bintang her i gården
God mandag fra Nordens Paris Her er det forelesning i GIS eller som det egentlig heter: Geografiske Informasjonssystemener. Så blir det å bytte en altfor stor TIFF t-skjorte XXL til en som passer L. Jeg fikk utlevert feil igår og ikveld blir det å se filmen Deerski på TIFF Så ha en flott mandag
God morgen fra Drammen. Meget hyggelige middagsbesøk hos gode venner, der seff, ferie opphold ble et tema. Hva de pratet om var nesten uvesentlig fordi da jeg begynte, stoppet det helt opp hos de andre: TG Fx4 NRT for en fantastisk drøm, en savner... Ble prat om årets "ferie" avreise, ramset opp: LH C IST SK + FRA LH C FCO SK C HKG SK C LHR CA F/SQ F (LH F alert) HKG: 1W? *A x CT? Så var det vinter, høst og jule ferien da Enden på visen av at jeg måtte innrømme var en bonusholiker med betydelig flyskam, med lovet på tro og ære at jeg skulle bytte V8`n mot en EL bil ila 2020, men unnlot å fortelle noe om behovet for å anskaffe meg litt Cruise skam. God dag i luften som på bakken.
God mandagskveld ønskes fra Hong Kong! Har hatt en hektisk dag med sightseeing i byen, mer om det kommer dryppende i reisebrevet etter hvert. Fruen har måttet jobbe, og vi er nå innkvartert i styrerommet i Club Loungen på Ritz-Carlton, greit midlertidig kontor i 116 etasje går en si. Mens hun må jobbe må jeg drikke vin, det er et hard liv Hjemreise med SAS senere i natt
Til Inside Flyer: Tester dere når dere legger ut påmeldingsskjema? Den "konkurransen" for 100000 QMiles, har som opsjon at man kan velge å ikke allerede være medlem i Q klubben, likevel er det obligatorisk å legge inn medlemsnummer...
En fin måte å gå rundt det på er å legge inn whatever, så det er heldigvis ingen kvalitetskontroll på det man legger inn da
God dag fra Grenland. Ferdig med 18 dagers langfri, og begynner å jobbe igjen i natt. Fikk bestilt en flybillett ekstra fra TRF-MAN. Da blir vi 5 stk, som skal til Liverpool 17 mai helga, for å hylle heltene som drar inn første ligagull på 30 år..
God ettermiddag fra Arlanda. Første gangen jeg har vært med på at vi ikke har kommet oss av gårde for pushbacktrucken ikke hadde nok feste. Litt hard jokking frem og tilbake så er vi på vei til Oslo.