God aften fra Hamburg, Nå hadde det jo vært skikkelig "digg" med fredag. Digg begrepet lærte jeg av førstegangsvinner av "Hele Norge Baker" - Ida Her har man holdt seg unna alle taubaner eller alt med Bahn-i-navnet. Ble oppgradert ombord fra Go -> Plus på gårsdagens flight fra OSL-HAM. Jeg måtte spørre hvorfor (weight and balance?). Fordi han kjente trynet mitt fra diverse Facebook bilder....HJELP ! Ulvebanket - Lam i gresk saus. Smakte helt OK, Svelget med litt Ramlosa vann, Ha en flott torsdag, hadde jo sikkert passet med helg i morgen etter landing på OSL ?
God morgen fra Trondheim Her kan vi skilte med 2,3 grader og nedbør i form av regn/slaps/snø.....hurra fpr våren. Idag kan borettslaget friste med dugnad fra kl. 1600, så en får vel ta i et tak i felleskapets navn. Alltid hyggelig å ha det rent og pent rundt seg. Ha en tørr torsdag
God morgen fra Oslo. Frokost ble inntatt på kontoret i særdeles rolige omgivelser, de aller fleste her ser ut til å ha rømt avgårde på seminar. Deilig å slippe unna forstyrrelsene og få litt god arbeidsro. Om nokså nøyaktig 14 dager, akkurat på denne tiden, har jeg nok ankommet Cuba og fått min første smak på nattelivet i Havana. Frem til den tid er det bånn gass!
Morn fra ARN. Satte oss nettopp på SK939 for en kjapp tur til LAX. Langt bak i bussen i dag, men når vi reiser to sammen, så funker det... Ha en flott dag!
Så var det torsdag ja. Her er det møte hele dagen, og så må jeg sannelig ta Superspeeden over til Danmark i ettermiddag og kveld for mer jobb. Så dette blir en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang dag. I tillegg var jeg så tidlig av gårde på jobb i dag at jeg glemte helt å ta med min daglige forpleiningspakke. Krise!! Å hurra på dæ au!
God formiddag fra Oslo! En strålende dag som jeg har benyttet morgenen til å hente min nye bil! En deilig sort A3 Sportback som jeg skal nyte de neste årene. Veldig fornøyd med å bli kvitt den gamle Skodaen i samme transaksjon. Hjelper med 25.000 i innbyttekampanje når jeg kanskje hadde fått 10.000 for den. Hvis jeg var veldig heldig. Så nå er jeg passe fornøyd, ja. Ellers er det ingen møter i dag, men siden jeg var to dager i Køben, er det noe backlog i mailen som skal besvares. Så da går vel denne dagen også... Ha uansett en fin dag om man er på fly, båt eller landjorda.