Det er tid for fredags-kos (NOT) - det er torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av peterfox, 21. april 2016.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra Hamburg,

    Nå hadde det jo vært skikkelig "digg" med fredag.
    Digg begrepet lærte jeg av førstegangsvinner av "Hele Norge Baker" - Ida :)o_O

    Her har man holdt seg unna alle taubaner eller alt med Bahn-i-navnet.

    Ble oppgradert ombord fra Go -> Plus på gårsdagens flight fra OSL-HAM.

    Jeg måtte spørre hvorfor (weight and balance?). Fordi han kjente trynet mitt fra diverse Facebook bilder....HJELP !

    Morro.jpg

    Ulvebanket - Lam i gresk saus. Smakte helt OK,
    Svelget med litt Ramlosa vann,

    Ha en flott torsdag, hadde jo sikkert passet med helg i morgen etter landing på OSL ?
     
    geddi, LN-FHU, Islending and 2 others like this.
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra OSL.. Lite hopp til VIE i dag med OS.. Har vært med på finere flyturer :/
     
    LN-FHU liker dette
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her kan vi skilte med 2,3 grader og nedbør i form av regn/slaps/snø.....hurra fpr våren. Idag kan borettslaget friste med dugnad fra kl. 1600, så en får vel ta i et tak i felleskapets navn. Alltid hyggelig å ha det rent og pent rundt seg.

    Ha en tørr torsdag :):)
     
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Frokost ble inntatt på kontoret i særdeles rolige omgivelser, de aller fleste her ser ut til å ha rømt avgårde på seminar. Deilig å slippe unna forstyrrelsene og få litt god arbeidsro.

    Om nokså nøyaktig 14 dager, akkurat på denne tiden, har jeg nok ankommet Cuba og fått min første smak på nattelivet i Havana. Frem til den tid er det bånn gass!
     
    LN-FHU liker dette
  5. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra ARN.

    Satte oss nettopp på SK939 for en kjapp tur til LAX. Langt bak i bussen i dag, men når vi reiser to sammen, så funker det...

    Ha en flott dag!
     
    LN-FHU and TOS_EBG like this.
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det torsdag ja.
    Her er det møte hele dagen, og så må jeg sannelig ta Superspeeden over til Danmark i ettermiddag og kveld for mer jobb. Så dette blir en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang dag.

    I tillegg var jeg så tidlig av gårde på jobb i dag at jeg glemte helt å ta med min daglige forpleiningspakke. Krise!!

    Å hurra på dæ au!
     
    LN-FHU liker dette
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Oslo!
    En strålende dag som jeg har benyttet morgenen til å hente min nye bil! En deilig sort A3 Sportback som jeg skal nyte de neste årene. Veldig fornøyd med å bli kvitt den gamle Skodaen i samme transaksjon. Hjelper med 25.000 i innbyttekampanje når jeg kanskje hadde fått 10.000 for den. Hvis jeg var veldig heldig. Så nå er jeg passe fornøyd, ja.
    Ellers er det ingen møter i dag, men siden jeg var to dager i Køben, er det noe backlog i mailen som skal besvares. Så da går vel denne dagen også...
    Ha uansett en fin dag om man er på fly, båt eller landjorda.
     
    LN-FHU liker dette

Del denne siden