Det er tirsdag og god morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KatManDu, 23. febr 2016.

  1. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    rethymnon.jpg
    Noen dager trenger man ikke si så mye...
    Dette er Rethymno på Kreta.

    Ha en fin dag der du er, enten du du har boxershorts eller badeshorts ;)
     
    tommy777 liker dette
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Verste dagen i uken. Midt i mellom alt, men det er Arsenal på skjermen i dag. Satser på a de vinner, men har ikke noe voldsomt tro på det.
    Ellers er guttetur til London i boks og i ekte bonusfeberånd flyr man ikke direkte når man kan reise via Stockholm og få nesten dobbelt så mye poeng
     
    Travellingalf and afirm like this.
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Mine gutteturer får jeg ikke dette til, men fikk de med meg i Plus sist så de fikk oppleve lounge og fri flyt på flyet. Det hjalp nok litt :)

    Her i Syden er det en fin morgen, sol og lite vind. Frokosten var i dag uten melon, og det er trist da det meste av mat som lages her smaker kjipt..

    Men ølen er fin og solbrent blir man så da er det vel en ekte sydentur uansett:)
     
    KatManDu liker dette
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Trondheim
    Her snør det....søren heller-skulle gjerne sett våren komme allerede :confused:
    Full fart hjemme etter jobb,indretjeneste,handling og kakebaking til bursdag på torsdag. Ha en mindre stressende tirsdag :rolleyes:
     
  5. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra sk 964 fra Hong Kong. Snart tilbake i vakre Trondheim etter noen flotte dager i Hong Kong. 1/3 belegg i pluss i dag, så det er god plass å boltre seg på.
    Borte bra hjemme best
    Ha en fin dag :)
     
    RoadKing liker dette
  6. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Bestilt separat da jeg egentlig ikke skulle Nå får jeg det som jeg vil
     
  7. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Håper selv på Arsenal seier, men har ikke troen selv dessverre.
     
    anders82 liker dette
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Tønsbergske!
    Hadde et møte her i dag, og skal overnatte til i morgen. Og for sikkerhets skyld begynte bilen og klage da jeg kjørte av motorveien. Så da var det innom verksted som kunne konstatere at jeg kjørte på bare 3 sylindre, og at høyst sannsynligvis er det en coil som er gåen. Hurra meg rundt og 3500 kroner fattigere i morgen når jeg henter den igjen på verkstedet som var så vennlige å lage plass i schedulen sin så jeg kommer meg hjem i morgen.

    (Jada, jeg vet kjerra er gammel, men jeg går rundt å venter på at @tommy777 skal få skrevet ut en firmabil til meg..... ;) )

    Så hva finner man på en kveld i Tønsberg da? Nå har jeg jo ikke råd til å drikke meg full heller.....

    Da burde det ikke være rart om jeg drikker. OM jeg hadde hatt råd altså.

    Rabadamtimtim.....
     
  9. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    7,635
    Bonuspoeng:
    183
    Godt jobba! Vi kikket på en tur til Tyskland for øl og fotturer i mai med utreise fra 3/4 byer, men falt fra da å fly Stavanger-Bergen-København-Frankfurt ikke helt falt i smak for enkelte. Jeg syntes det var kjempegalant, ex-Bergen fikk selskap hele veien med ex-Stavanger, og ex-Oslo landet 30 minutter før resten av gjengen og kunne hente leiebiler. Men neida. :(
     
    anders82 liker dette
  10. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Det er jo en kjemperute! Men det er litt vanskelig å forklare hvis man ikke må fly inn gullkort
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden