God, grytidlig morgen fra E6 ut av Oslo! Her er man på vei til OSL for Prosjekt Klimaflyktning. Yep, med fortsatte utsikter til sol og skyfri himmel her i byen, var det intet annet å gjøre enn å oppsøke rainy season i Bangkok. Første leg blir med SN til BRU, det blir første møte med begge deler. Blir visst et par førstegangsopplevelser til utover dagen, så det gledes! Men nå kjenner jeg at det trengs kaffe, hører dere, SAS-lounge? Ha en trivelig torsdag, om solbeskyttelsen består av faktor 50 og raske briller, eller sydvest og oljehyre!
God grytidlig, eller griseseint.. To timer igjen av dobbeltskift i prosessindustrien fra kl 15-07 Rolig drift, så har tid til IF og diverse fly/ferie surfing på interwebben. Godt man ikke skal på jobb før kl 15 igjen Ha en dobbeltfin dag
God morgen fra heimen! Solen skinner. Og det er fint, for skoleavslutningen jeg skal være med på i ettermiddag er utendørs. Fikk booket en hel del (14 for å være nøyaktig) opphold hos Strawberry med triple poeng i går. Men jeg trenger også en ny 16% Trumf-runde hos Booking.com eller Hotels.com. Det må bookes litt utenlands også. Må ta en prat med CT-telefonen i dag også, kanskje Tokyo-turen i april kan både starte og ende på OSL? Hvem vet, time will show. Ønsker alle en super dag!
God morgen fra hjemmekontoret! Ble hjemmekontor i dag grunnet kommende sommerfest på jobben. Morgendagen kan bli tung Da skal jeg få booket om mine 15 jordbær opphold ut året, passer bra med høyere viatrumf Ha en fin torsdag alle IF-ere
God morgen fra Larvik! Frokosten er fortært og straks klar for avreise til Oslo på E18. Satser på mindre kø enn sist uke .. To dager i tigerstaden hos kunde er alltid ålreight Ha en flott torsdag, kø eller ei! T-15 Tokyo
God tidlig morgen fra BGO. Vender snuten hjem til varmere strøk etter å ha sett Iron Maiden med ca tjue tusen bergensere i går. Det var koselig! Har jo sett dem en del ganger nå og må si at det skal mye til for å toppe opplevelsen jeg hadde for noen år siden i stekende varme i Milano med klin gærne italienske fans. Men enhver mulighet til å se Maiden er en god mulighet! Snart helg nå.
God morgen fra OSL! Dagstur til Haugesund står på programmet i dag. Første gang dit, så får en ny strek på my.flightradar24 også. Det er gøy. Ha en finfin dag!
God morgen fra hovedstaden. Jeg fant en morsom feature på iPhone som jeg ikke har visst om før. Skriv inn flight # i meldinger og trykk på dette og hold inne. Se hva som skjer da. Dette er f.eks med SK4106
skriv inn flightnummeret ditt i meldinger slik som dette. trykk så på nummeret og hold. Se hva som skjer.
God morgon frå Florøida. Sola skin og alle er glade og fornøgde. Eg høyrer høg latter frå HR-avdelinga lenger inne i gangen. Sikkert nokon som sit og fortel grovisar. No nærmar vi oss sommarferie styggfort. Jammen ikkje lenge til vi set oss i bilen og bilar i veg mot BGO for å "gå saman inn i framtida", som Obama brukte å seie. Snart lyt eg vel finne fram koffertar og begynne å pakke ned badebukse, solkrem og litt ymse av andre ting.
Morn fra hjemmekontoret! Bestemte meg i går for å bestille hotellrom til etter Trondheim Rocks, men merkelig nok var det ingen rom å oppdrive. Ventet til etter noen møter, sjekket igjen før kontakt med kundeservice og fant et deluxe rom hos Augustin og et poengrom på Comfort Trondheim. Perfekt. Deluxerommet skal de ha 2700 for, dessverre er det ikke triple poeng enda. Augustin har jeg ikke testet enda, Comforthotellet synes jeg egentlig ikke er så veldig bra. Har som mål å overnatte hos alle jordbærhoteller i Trondheim, så er litt i tvil om jeg skal bruke penger eller poeng. Poeng har jeg masse av, så det er egentlig litt dumt å ikke bruke de. Poengnissen med bucketlist dilemma som antakelig kun dere forstår (mine kolleger skjønner allerede ikke at jeg benytter meg av hotell i byen heller enn å bare dra hjem). Har ikke alle fal bestilt begge rom, og får vel ta en avgjørelse i løpet av dagen, greit å ikke holde av to rom når det er såpass mye trykk på kapasiteten. Ha en dilemmafri dag
God morgon frå PRG. Heimreise med AY og WF via HEL og BGO. God stemning med gårsdagens kamp. Champions of Europe!
Straks klar for etappe 2: BRU-AUH. Ble en snartur innom Diamond-loungen, for å tappe en Blonde, men nå er man klar for andre boller/bobler. Det er godt å bli oppvartet, kjenner jeg... Og hvis boblene går til hodet på meg er det fint med IFE-hjelp for å finne retningen...
God sen formiddag, litt sent på i dag. Håper likefult gjengen har det bra i strålende vær, ihvertfall her i Osloområdet. Lite spennende med turer fremover, BLQ i juli via ZRH, så håper det ikke er all verden av kaos på kontaktstedene der, når det igjen meldes om kommende kaos. Merete har testet litt av champisslippet, så må leses litt Ha en fin en!
Er vel for sent å si morn, er allerede langt nedi aas fatøl på boks på innenriksloungen! Ut på tur aldri sur, men litt muggen kan man bli av maten her. Brød er sas gode på, det skal de ha! Ha en strålende helg. Den er, som dere sikkert skjønner, allerede startet her