God morgen torsdag fra Udon Thani. Ble litt reisesyk igjen, så da ble det booket en liten tur opp hit og med det loggført nytt flyselskap. Denne lille byen har stort sett ALT, mega stort shoppingsenter, topp sykehus, et yrende byliv og kort veg til bygda. Frokosten er nå inntatt, solen skinner og temperaturen er behagelige 25°C men vil nok stige utover formiddagen. Tenkte å ta en liten lokal togtur ut på landsbygda i dag, noe som blir en ny opplevelse. Ha en strålende torsdag
God morgen fra en rolig gullstue på ARN. Morgenflyet hjem. Alle bortsett fra begge sider av rad 1 og ene siden på rad 3 har ihvertfall i øyeblikket ledig midtsete. Håper 1B og 1E for sin egen del rekker et tidligere flytog.
God morgen det er En bonus TTT, det utnytter man med en siste storhandel før jul Ha en strålende bonussanking alle IF-ere
God morgen fra Sølvbyen. Kjøpepresset øker. Hva skal man gjøre med ekstra TTT når man egentlig er ferdig julehandlet? Må bli noe som kan lagres. Ha en fin og fornuftig torsdag!
God morgen fra flybussen. Junior har invitert meg med på fotballkamp i Leverkusen i kveld, sikkert mest for å få delt hotellregningen med meg. Men da får jeg flydd og samtidig samlet noen poeng.
Hei fra Oslo 2 fine dager i Milano plutselig ferdig og man runder 2 møter på teams før klokken 10... Pastamadre. Anbefales virkelig om du er i Milano Verdens beste stadion Øl på stadion! Også helt nytt fly på BRU-OSL i går, OO-SBA som hadde sin 3. flight på den turen der. Enormt merkbar forskjell etter å ha kommet fra en eldgammel a319 på LIN-BRU. Dette ble 5. kamp i Milano og 16. kamp totalt. Nye muligheter neste år. Ha det kjekt
God formiddag fra kontoret. Tidlig start på dagen i dag, da bilen måtte leveres på service kl 0700. Men da får man gjort masse før alle andre kommer på kontoret. Ha en super dag!
God formiddag fra Porsgrunn. Vrir hodet for å finne ut hva jeg trenger i "ekornlageret" av matvarer/tørrvarer/frysevarer. TTT kom brått på Blir stort sett jobbing fram til første uka i januar. Ha en vellagret dag
God dag frå LH499 over dei britiske øyar! Her er det rolege tider etter å ha inntatt ein solid frukost. Sov i 5 timar på veg over frå Mexico City og no har vi ein dryg time igjen til vi landar i Frankfurt. Der ventar 6 timar i FCT før siste flyet til Oslo og vidare til vestlandet i morgon tidleg. Ha ein flott dag!
Kjapp oppsummering over dagens flighter. På OSL-CPH ble det annonsert fullt fly, vi fikk nå ledig midt sete på rad 12 Vi reiser på 2 forskjellige pnr, ble ingen spørsmål om betaling fra Jr ved drikke bestilling. Fikk beskjed om at et kalibreringsfly måtte gjøre seg ferdig. før vi kunne lande. Skapte ikke noe trøbbel for oss, landet 6 min før tiden. Kylling og stappe i loungen Stappe ble erstattet med bacon en stund. CPH-DUS med en fullbooket CRJ og buss gate. Vi plasserte oss på 17 AC som er ved nødutgangen og har god plass til litt beinstrekk. Flytid 1 time og vi rakk litt gratis drikke. Dagens litt spesielle hendelser. I loungen på CPH stod det en dame å gnafset i seg potetgull rett ut av den store bollen. På CRJ’en hadde paret på plass 16 DF 2 store håndbagasje kofferter som ikke fikk plass i hattehyllen, disse plasserte de på gulvet på 15 DF. Buss nr 2 ankommer og de som skal sitte på 15 DF kommer tidlig ombord, da prøver herremannen å flytte koffertene til 17 DF som fortsatt er ledig. Sa pent til han at dette flyet er fullt, og han tok da koffertene med seg frem til besetningen. Man kan jo lure på hva folk tenker med!