Det er TRIPPELTRUMFSuperTORSDAG!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ValdresBjarne, 14. febr 2019.

  1. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Kjøleskapet er tomt, brødboksen har berre smuler, og alt frukt og grønt er nedsylta.
    Det er godt det er trippeltrumf i dag.

    Elles er det påskestemning og påskegodt i butikkene. Då blir det marsipan, påskeegg og appelsin!

    Eller kanskje ikkje.. .

    (Appelsin må jo med, er i sesong og 17% trumf).
    God torsdag frå varme, snart solfylte Valdres
     
    Last edited: 14. febr 2019
    Earl, ina, drsyk and 4 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God trippeltrumftorsdag!

    Her òg er det ekkotomt i kjøleskapet og trumfkontoen skrik etter påfyll. I dag skal det iverksetjast tiltak som får 'pandion for life'-loungen tilbake på operasjonelt nivå igjen.

    Ha ein bonusinnbringande dag!
     
    Earl, drsyk, SVG_flyer and 2 others like this.
  3. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Blir det shopping på torsdagen etter fæsk på kiwi ;)
     
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Frukt- og grøntgilde i morgon slik at alt er klart for torsdagen. Dårlig med trumf i «pipeline» frå ViaTrumf etter to månader med pappaperm, so no må vårsesongen startast med eit pang
     
    drsyk liker dette
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Det høres ut som en god start, havet skapninger gir vel ekstra trumf til 18% eller kun den vanlige på 15% på trippel torsdagen
     
  6. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,300
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Som all annen (15%s) bonus på TTT, så blir det vel 17%, formoder jeg. Hvertfall det de vanligvis gjør med frukt & grønt.
     
    drsyk liker dette
  7. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Aha takker for svar! Blir en god og lang shopping dag på XXL Kiwi`n i Drammen :cool:
     
  8. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    @drsyk Licence to kill? Kva skjer? No som det er trippeltrumf på frukt og fisk som i tur er lik Champis og kaviar, så må det komme opp mot draumen om eit evig liv i dei pysjkledde firstclassmarker?
     
    drsyk liker dette
  9. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Skulle vært Licence to save, liten dasj med selvironi og galgen humor, ergo en latter forlenger livet mer enn noe annen farmasøytisk syntetiske kjemiske stoff(om du da ikke har en fot i "graven"!

    For en flott sammenligning, er stolt av å handle på Kiwi, hver gang plukker fisk og grønnsaker(det jeg egentlig spiser minst av, men pga Trumfer`n er det brokkoli og asparges, med fiske suppe, skrei og fløte marinert, innsmurt i sitron, fersk pakket laks filet 3 ggr pr uke. Ahhhhhhhhh fisken smakte plutselig bedre, idet en logger inn på Trumf kontoen for å se "helsegevinstene ifra omega 3`n" på Trumf.no :D:cool:
     
    Thomas123 liker dette
  10. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Bør ikkje du vurdere å lage ein slik grønn resept, og lage ferdige fiskepakker til pasienter? Høres ut som eit prosjekt du får millioner for, samt at du kan få uendelege mengder med trumf og amexpoeng?
     
  11. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Forsøkte meg i Joker`n i Asker, om kunne dra mitt trumf kort for hver kunde som IKKE hadde trumf kort på mandager, nei gitt fikk blankt avslag.

    Grønn resept finnes, Fjordlands har vel rappa det konseptet. Prosjekt midler må søkes, bistand ifra @Are er nødvendig for å iverksettes slikt omfang.

    Her må Trumf.no, Norgesgruppen og Helse direktoratet involveres. Blir mye "lobby virksomhet", veit ikke hva som biter på agnet der nei, kanskje en porsjon fersk pakket fisk?
     
  12. Andyfly

    Andyfly Fly me to the moon.

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    872
    Bonuspoeng:
    93
    Kommet hjem fra TTT og ble greie 12 bæreposer, nøye utplukking av frukt & grønt på kiwi og husk halv pris på tacoting hos Meny. Ellers er det fisk og grønt på Kiwi som virkelig monner med trumf.
     
    Thomas123 liker dette
  13. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Da er de hellige TTT klare for morgen dagen.

    Er folk klar for shopping av div. ting en hamstrer for å maksimerer sin Trumf?
     
    Sunnfjordingen liker dette
  14. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Pokker, jeg som fortsatt har fryseren full etter forrige TTT... :rolleyes:. Antar det det er ulempen med å bo alene til hverdags og reise mye i jobben...
     
    drsyk liker dette
  15. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Dette løser du lett ved å kjøpe deg en ny fryser du kan fylle opp. Det gir EB-poeng det også. Alternativet er å ete mer, men det kan etter hvert føre til at man kun kan fraktes med gaffeltruck noe som gir null, niks og nada i bonusinntjening. o_O

    ***

    Her i huset er det tomt for både dette og hint, så en tur på den lokale Kiwi-sjappa må til. Bonuspoengbingen min gleder seg :D
     
    Last edited: 11. april 2019
    Arvid1410, Sonictravel and drsyk like this.
  16. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    @Arvid2063 her er det mange løsninger. Ny fryser og vipps både CT opptjening, EB og mer trumf:D

    Av helsemessige årsaker frarådes det å ete mer, forutsatt samme bevegelses mønster og aldrende kropp :rolleyes:

    @Kristian joda gaffeltruck kan sikkert kjøpes med AmEx eller Saga DNB(de som har). For å maksimerer EB må en tenke "utenfor boksen"

    God shopping til de som skal shoppe idag
     
    Kristian liker dette
  17. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Kanskje en god idé med ny fryser. Da må jeg i så fall også ha ny leilighet for å få plass og da triller jo Trumf poengene da også :p
     
    Kristian and drsyk like this.
  18. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Kan jeg si "Gratulerer på forskudd" :D og når er innflytter festen?
     
  19. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,620
    Likes mottatt:
    24,727
    Bonuspoeng:
    183
    God trippeltrumfdag fra Oslo!

    Kjøleskapet og tørrvarelageret er tomt, blåkortet er pollert, amexen er nyslipt og handlelisten er skrevet.

    Det store spørsmålet nå er hvilken replikk som passer nest når en ruller opp i kassa på kiwi med uanstendig full handlevogn:

    - Jeg skal arrangere speiderleir for 50 unger i helgen skjønner du, eller
    - Jeg har fått bendelorm så jeg er nødt til å spise mye

    :D
     
    petrate and drsyk like this.
  20. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Du blir henvist til din fastlege om du sier bendel orm :p
     

Del denne siden