Kjøleskapet er tomt, brødboksen har berre smuler, og alt frukt og grønt er nedsylta. Det er godt det er trippeltrumf i dag. Elles er det påskestemning og påskegodt i butikkene. Då blir det marsipan, påskeegg og appelsin! Eller kanskje ikkje.. . (Appelsin må jo med, er i sesong og 17% trumf). God torsdag frå varme, snart solfylte Valdres
God trippeltrumftorsdag! Her òg er det ekkotomt i kjøleskapet og trumfkontoen skrik etter påfyll. I dag skal det iverksetjast tiltak som får 'pandion for life'-loungen tilbake på operasjonelt nivå igjen. Ha ein bonusinnbringande dag!
Frukt- og grøntgilde i morgon slik at alt er klart for torsdagen. Dårlig med trumf i «pipeline» frå ViaTrumf etter to månader med pappaperm, so no må vårsesongen startast med eit pang
Det høres ut som en god start, havet skapninger gir vel ekstra trumf til 18% eller kun den vanlige på 15% på trippel torsdagen
Som all annen (15%s) bonus på TTT, så blir det vel 17%, formoder jeg. Hvertfall det de vanligvis gjør med frukt & grønt.
@drsyk Licence to kill? Kva skjer? No som det er trippeltrumf på frukt og fisk som i tur er lik Champis og kaviar, så må det komme opp mot draumen om eit evig liv i dei pysjkledde firstclassmarker?
Skulle vært Licence to save, liten dasj med selvironi og galgen humor, ergo en latter forlenger livet mer enn noe annen farmasøytisk syntetiske kjemiske stoff(om du da ikke har en fot i "graven"! For en flott sammenligning, er stolt av å handle på Kiwi, hver gang plukker fisk og grønnsaker(det jeg egentlig spiser minst av, men pga Trumfer`n er det brokkoli og asparges, med fiske suppe, skrei og fløte marinert, innsmurt i sitron, fersk pakket laks filet 3 ggr pr uke. Ahhhhhhhhh fisken smakte plutselig bedre, idet en logger inn på Trumf kontoen for å se "helsegevinstene ifra omega 3`n" på Trumf.no
Bør ikkje du vurdere å lage ein slik grønn resept, og lage ferdige fiskepakker til pasienter? Høres ut som eit prosjekt du får millioner for, samt at du kan få uendelege mengder med trumf og amexpoeng?
Forsøkte meg i Joker`n i Asker, om kunne dra mitt trumf kort for hver kunde som IKKE hadde trumf kort på mandager, nei gitt fikk blankt avslag. Grønn resept finnes, Fjordlands har vel rappa det konseptet. Prosjekt midler må søkes, bistand ifra @Are er nødvendig for å iverksettes slikt omfang. Her må Trumf.no, Norgesgruppen og Helse direktoratet involveres. Blir mye "lobby virksomhet", veit ikke hva som biter på agnet der nei, kanskje en porsjon fersk pakket fisk?
Kommet hjem fra TTT og ble greie 12 bæreposer, nøye utplukking av frukt & grønt på kiwi og husk halv pris på tacoting hos Meny. Ellers er det fisk og grønt på Kiwi som virkelig monner med trumf.
Da er de hellige TTT klare for morgen dagen. Er folk klar for shopping av div. ting en hamstrer for å maksimerer sin Trumf?
Pokker, jeg som fortsatt har fryseren full etter forrige TTT... . Antar det det er ulempen med å bo alene til hverdags og reise mye i jobben...
Dette løser du lett ved å kjøpe deg en ny fryser du kan fylle opp. Det gir EB-poeng det også. Alternativet er å ete mer, men det kan etter hvert føre til at man kun kan fraktes med gaffeltruck noe som gir null, niks og nada i bonusinntjening. *** Her i huset er det tomt for både dette og hint, så en tur på den lokale Kiwi-sjappa må til. Bonuspoengbingen min gleder seg
@Arvid2063 her er det mange løsninger. Ny fryser og vipps både CT opptjening, EB og mer trumf Av helsemessige årsaker frarådes det å ete mer, forutsatt samme bevegelses mønster og aldrende kropp @Kristian joda gaffeltruck kan sikkert kjøpes med AmEx eller Saga DNB(de som har). For å maksimerer EB må en tenke "utenfor boksen" God shopping til de som skal shoppe idag
Kanskje en god idé med ny fryser. Da må jeg i så fall også ha ny leilighet for å få plass og da triller jo Trumf poengene da også
God trippeltrumfdag fra Oslo! Kjøleskapet og tørrvarelageret er tomt, blåkortet er pollert, amexen er nyslipt og handlelisten er skrevet. Det store spørsmålet nå er hvilken replikk som passer nest når en ruller opp i kassa på kiwi med uanstendig full handlevogn: - Jeg skal arrangere speiderleir for 50 unger i helgen skjønner du, eller - Jeg har fått bendelorm så jeg er nødt til å spise mye