Jeg er på julebord i kveld, så her er en oppdatering av dagen levert av NRK Man skal ikke kimse av info man finner på Tekst TV Nyt Lørdagen Folkens!
God lørdag fra kjøpstaden (Porsgrunn). Natthelg i prosessindustrien. Snart 17 dager langfri. Skal søke om Esta i natt, men begynner tvile på om Usa kan besøkes i januar? Ha en fin dag
Tekst-tv er en undervurdert kilde til info For øvrig har ingeniøren fått en herlig Monkey 47 slow gin i glasset. Nå kan Omikron seile sin egen sjø
God morgen fra Gardermoen! Det har blitt lite hotellnetter i det siste så jeg tvilte meg frem til at det var verdt å hoppe på NC sin 5x tellende netter kampanje. Booket den billigste natten jeg fant på Comfort Runway. Nå skal jeg skal bare få meg frokost og så dra hjem og pakke til jeg faktisk skal ut og reise på mandag.
God morgen et snøkledd Oslo I dag blir det en flott gangtur over Bygdø kongsgård til julemarkedet på Folkemuseet. Anbefales på det sterkeste, for de som ikke kjenner til det. Ha en flott lørdag alle IF-ere
God morgen! Her har det vært en stormfull aften på hytta til svigers. Fyr i ovnen og kaffe i koppen nå Begynner å bli tamt med fortjeneste på aksjer og ymse krypto, en burde vel kanskje holde seg ved sin lest
God morgen fra sengen! Har fått kaffe i koppen, og en Safarikjeks attåt. Hunden snorker og koser seg, og det høres ut som at noen måker snø på utsiden. Så da blir jeg liggende litt til. I stedet for å være på julebordhelg på Geilo, så tilbringes helgen hjemme. Nå må jeg jammen bli frisk snart.. Drømmer om lange flyreiser i eleverte klasser, men realiteten blir vel noe helt annet. Ha en deilig helg, dere!
God morgen fra Palmehaven. Frokost etter en helaften med start i Vinbaren, over til Coctail baren, så en stopp i Caviar baren og avsluttet med chefs table i Speilsalen. De kan vin, drikke, mat og service på Britannia. Formiddagen og ettermiddagen går nok med til å være turist.
God morgen fra Oslo, snart på tide å sette fart på maskineriet å få seg en kopp kaffe, i dag skal avkommet på kino og overnattingsbesøk til bestefar og jeg skal på pinnekjøttlag, perfekt kombo etter min mening
God morgen fra Groruddalen! Her er det gledens dag for minstemann. Han er ute av isolasjon og kan klemme. Stor stas! Selv venter jeg fortsatt på testsvar, Er over to døgn nå så syns svaret kan komme snart. Naboen har invitert på pinnekjøtt i kveld, og etter en uke hjemme med junior skal det bli hyggelig å treffe folk og ikke minst å få mat servert. Ha en fin lørdag folkens!
God morgon frå Sunnfjord. Trøtt som eff etter ei strabasiøs natt. Då passar det fint at madammen må grytidleg opp på jobb og på julebord seinare i dag. Eg stod over årets jobbjulebord som var i går/natt. Blir ikkje det nok heimebonuspoeng til egotrip til California so veit ikkje eg. Snart 95-årsdag
Noen som nylig har reist til Usa som kan bekrefte om det er dette skjemaet man skal fylle ut før avreise? Kun fylle ut punkt 1 og signere? Mulig det kommer et nytt hvor det endres fra 3 til 1 dag til uken? https://assets.ctfassets.net/oz9qk4...O8Wsh1mtT_824Paaq0reGbHqcb1zC55KNoj_YQmtS-Pac
Brukte samme skjema og krysset av i punkt 1 på begge seksjonene ja + signatur. SAS folk tok disse før ombordstigning.
God lørdag fra gullstova. Her er det omleggging igjen. Åpent for alle innerst, ingen selvbetjening for alkohol. Sveits har endret reglene ila natten, så da ble det en strafferunde via Dr dropin for å skaffe gyldig pcr. Systemene til innsjekk var ikke oppdatert, så vi fikk lov til å dra uten test. K
God ettermiddag fra Oslo. Gårsdagens utskeielser begynner å slippe taket i kropp og sjel. På tide å gjøre seg klar til 50 års dag og julebord, nå med innlagte smitteverntiltak. Jeg er lei........ LH ser ut til å slippe first til MEX i blant. En kan blant annet hoppet på flyet nå om en god time, hvis en er i nærheten av FRA. Just sayin........
Solkysten en snøværsdag .. + 3 grader Rolig kveld i dag .. feire Jan Eggum sin 70 års dag i Grieghallen og rett hjem etterpå Siden jeg har vært bortreist i hele desember kunne jeg åpne flere luker i adventskalenderen
Og så, god ettermiddag fra Groruddalen. Ukas 3 tur til teststasjonen er gjennomført. Eldstemann testet positivt i stad så nå måtte vi testes igjen. Venter fortsatt på svar på torsdagens test. Kan vel si det var greit vi ikke fikk dratt til New York..