God tirsdag fra SK4011 OSL-SVG. Høstferieruter så 07.00-flyet går ikke, så senere ute enn vanlig. Opprinnelig avgang var 07.55, men det er 35 minutter siden og først nå er pushback og deice ferdig og vi takser til rullebanen, så det er vel nesten lunsj innen jeg kommer meg inn på kontoret gitt. Ha en solid en!
God morgen fra hovedstaden. Er det fortsatt håp for Star Alliance og Sas? https://e24.no/naeringsliv/i/APyvmE/ny-sas-dramatikk-budtaper-vil-stoppe-kritisk-utbetaling Ha en fin tirsdag alle IF-ere
Morn fra vest! Her må man på jobb mens «alle» andre har høstferie. Langfri til helga, så man får se frem til det. Men nå: Kaffe!
Morn fra bussen på vei til jobb. Trenger man hverdager for å verdsette helgeturer? Tenker svaret i det minste delvis er ja. Har hatt en knall helg i Gdansk, som forøvrig har en kjempefin gamleby. Det ble litt promille, for mye pizza av en eller annen grunn, og masse gøye opplevelser. Byen anbefales til mer enn MR Ha en flott tirsdag!
God morgen fra stueloungen. Nettopp avlevert eks-forloveden på trim så nå ble det endelig tid til IF. SAS har vistnok lovet cashback til de som ville kjøpe dem. Høres ut som et meget dårlig forhandligsteam. Ingen tvil om at SAS ønsker seg SkyTeam. Ha en fin tirsdag, alle reiseglade IFere.
Du får 33 milioner vi får 13 miliarder. Hadde gått for den dealen på leilighetsjakt. Om jeg hadde fått mellom finansiering da. kursdag. Denne dagen i mer kjelleraktige lokaler….
På jobb i sørlige deler av Frankrike. Her er det helt OK i forhold til bartebyen jeg forlot i går. Mistet kofferten ved et timinutters flybytte på Arlanda i går, så da ble det nye Hugo arbeidsklær. Blir nok å makse alle reiseforsikringene Fikk forresten en splitter ny Tesla Y Performance. Farlig kvass på gassen, de burde vite bedre enn å gi slikt til nordlendinger. Klarte å kveste en felg i en rundkjøring ovenfor Antibes, så tipper Amex-forsikringen får kjørt seg litt der og. Jaja, sånn går nu dagan for Harstadværinger på tur.
God morgen fra Jessheim Her benyttes fritida til å pakke for å bytte bopel på permanent basis, og da er det morsomt med gamle minner som dukker frem fra skuffer og skap Klarer ikke helt å forstå hvorfor jeg driver og samler på disse, men klarer liksom ikke å kvitte meg med dem heller... Ha en strålende en...
God formiddag fra kontoret. Masse møter i dag, så tiden flyr. Det gjør ikke jeg. Heldigvis snart lunsj, for jeg er sulten! Ha en fin en!
God formiddag fra kontoret. Sitter og lager et proof of concept datavarehus i Azure. En del av et cloud sertifiseringsløp. Ellers ramla det faktisk inn en CT i innboksen i forigårs. Overraskende fordi jeg synes jeg har hatt lav spend på Amex. Vel. Da er det klart det blir BIZ t/r Asia når den tid kommer. Ha en kald en!
God føremiddag frå Sunnfjord. Ute er det austlandsveir og nokre ungdommar driv og spelar dunk-dunk musikk i ein eller annan automobil. Inne sit eg og jobbar og drøymer om langtur i LH F. Men neste flyrtur vert nok til Barteby for møter med fylkeskommunen...
Bruker en Filippa K-pose fra SAS C til å ha medisiner (epi-penn og annet allergistæsj etc.), penn, brillepuss, par kabler i, og den er fast inventar i ryggsekk/skulderveske. Superpraktisk å flytte over til en dufflebag for helgeturer, til sporty ryggsekk på fritidsturer og til mer passende greier for jobb. Prøvde å få tak i en av de nye fra DUX nå på sist tur, men fikk dobbelt opp med vaskepose.
Da var det nok hjemmebane, Bergensværet kom sigende også. Så god aften fra Gullstua på OSL: LH til FRA og overnatting på Hilton før det blir Praha i morgen tidlig.
God tirsdag! Etter et døgn med sightseeing i Firenze så har vi installert oss på bygda. Fint hus på en høyde utafor Vinci med alle fasiliteter og basseng til kidsa. Selv om kjøkkenet er italiensk så blir det enkel servering med pølse og pasta til kvelds
Landing på FRA før tiden, taxet rundt i nesten 20 min. Jeg satt på 1C men ble skubbet bort når det var påtide å gå av, finnes ikke stort bedre følelse å gå til høyre til ventende bil da når skubberne må busse. F loungen på A stenger 21:30, jeg ruslet inn 21:14c rakk en kjapp treretters; De syntes såpass synd på meg at jeg fikk med meg en flaske Medoc som jeg får prøve å trykke ned på rommet før jeg tar kveld; Endelig oppgradert til rom med 2 avtreder så skal presse inn ett bad også