God fredags morgen fra hjemmekontoret. TTT ga bra med uttelling, så vidt jeg fikk igjen fryser og kjøleskap T-5 Tokyo. Ha en opp, ned fredag
Vel, jeg gikk ned. I bassenget. Og kom opp igjen. Så det var vellykket. Helgen står i barnevaktens tegn. Lego, film og pizza. En fin fredag ønskes for alle.
God morgon frå Aust-Finnmark! Det nærmar seg haust, som her frå Ekkerøy i går kveld: Ha ein brillefin fredag, gode medforumistar!
God morgen fra bortekontoret. Lite trafikk på morgenkvisten, det virker som om alle har tatt helg allerede. (Eller har tatt "hjemmekontor") Fikk gjort unna diverse som hadde deadline i går, så i dag er det merkelig lite i kalenderen. Kanskje jeg får ryddet opp i USA-turen i november. Har funnet ny hjemreise (hvor jeg overrasker kona med å bli med på samme flight som henne, uten at hun vet det.) Men må dessverre droppe hjemreisen via LAX. Skal til LAX 10 dager senere, så det går nok bra. Ønsker alle en finfin fredag!
God morgen fra Hella Går rykter om kaistengning i nærmaste fremtid, blir spennende Fikk ikkje benyttet meg av trippel trumf igår, gremmer meg end
God morgon frå heimekontoret. TTT blei brukt til og handle masse snacks på 10,- lite mat ellers sidan me jobbar med og tømme kjøleskapet. Samt medisin, vannrensetablettar, påfyll til førstehjelp, høgdemedisin +++ på apoteket. Om 7dagar og nokre få timar set me oss på flyet til KTM og startar årets store fjelleventyr. Det gledast, men ein kjenner også på nerver og er rimeleg spent.
God morgen fra Stavanger eller nærmere bestemt Sola. Gamlekontoret er inntatt for en liten visitt. Straks bærer det bort på SVG hvor bolaget skal fly meg over til Oslo. Ha en fin fin fredag
God morgen fra hjemmekontoret på MBT Det var ikke helt over med reising for denne uka, blir en siste liten tur til SVG i ettermiddag og hjem i tidlig kveld.
God morgen fra Grenland. Sendt inn bestilling på internasjonalt førerkort, skal forsøke meg som sjåfør på Okinawa for en dag om en drøy måned. Noen med erfaring av å kjøre bil i Japan? Tips? Blir første gang jeg kjører på "feil" side av veien
God morgen fra Oslo. Innom kontoret en tur, men blir snart å komme seg hjem igjen. Tross alt fredag, da passer det best med kort arbeidsdag. Etter det, minst mulig action. Ha en bedre fredag, enten den blir lang eller kort..
Morn fra hjemmekontoret. I går ble kaffemaskinene på jobb fjernet... avtalen hadde gått ut. Ny avtale var ikke på plass enda. KRISE!!!! Kontorfolk uten kaffe duger enda mindre enn når de faktisk får kaffe. Derfor en start på hjemmekontoret, før jeg kjører til jobb og får med et par møter som krever fysisk tilstedeværelse (men innen da har jeg drukket nok kaffe). Av alle ting som ikke betyr noe, er dette nok noe som egentlig betyr veldig mye likevel Reiserelatert: fruen har pakket ferdig kofferten, jeg har ikke begynt enda. Har nettopp sjekket inn for første to legs i morgen, som er først etter lunsj. Det blir en natt på ARN, før kursen fortsettes grytidlig mot ZRH der vi skal dulte litt rundt i byen før vi flyr videre til BKK. Det gledes! Ha en fin fredag!
God morgen! Ikke noen store innkjøp på TTT, derimot har det blitt bestilt reiser på sas.no til den store gullmedalje siden det er dobbeltopptjening! Eller i det minste gullkort - fem reiser i Plus Pro Bio med fire strekninger på hver gir omtrent 45.000 poeng når jeg kommer inn i tredje måned i opptjeningsperioden. Kjekt å være ferdig med slike ting tidlig i inntjeningsåret og null behov for MR og andre morsomheter. Værvarselet tilsier eller at dette skal bli en innehelg, kanskje det er på tide med et nytt besøk på Flysamlingen. God helg!
God morgen! Er det noe jeg ikke har fått med meg? Bestilte fire reiser i går, men har ikke sett noe om dobbel poengopptjening?
Husk at det må være ettårig. Kan rapportere om kjøring i Tokyo om 14 dager. Les reisebrev Feil side av veien løser seg når en er på veien. Mine kartlesere har streng oppgave å si venstre hver gang vi starter bilen og skal ut på veien.
Hei fra Oslo. Etter 4 dager med paracetknasking og en dag med bare å ligge på sofaen er jeg på kontoret igjen, og samtidig fikk jeg fatt i billetter til Milano-derbyet Godt Ryanair redder dagen med billetter til en ok pris, ettersom SAS faktisk var utsolgt på returen og Norwegian skulle ha over 3k en vei søndagen. Da får man stå i kjipe avgangstider Ha det kjekt
Fredag ettermiddag på solkysten! I dag feires aller yngste barnebarn som fyller 2 år, hun har en liten talefeil stakkar. Sånn blir det vel når hun bor i Trondheim og har en mor fra Verdal.