Det snør på solkysten!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 20. jan 2022.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,048
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Brøytebilene har gått i morgentimene og jeg er blitt vekket ...
    Den tullete mobiltelefonen har minnet meg på at jeg "har reist" med EVA BR65 fra TPE til VIE i natt og skal nå reise videre med OS ....

    En uke til ny flygning til sol og varme på vestkysten ... du verden!
    Ha en fin dag ... bilde kommer nok.
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,445
    Likes mottatt:
    34,235
    Bonuspoeng:
    293
    Mobilen min har minnet meg på at jeg skal fly til Panama:D

    Tviler på at vi trenger avising også.

    Sov godt folkens!
     
  3. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,187
    Likes mottatt:
    20,979
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.

    Ha en strålende torsdag, det nærmer seg helg :)
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,767
    Likes mottatt:
    57,039
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Solen kommer til å skinne her på solkysten i dag. Ekte Østlandsvær, altså. :cool:

    Jobb og møter, med en liten treningsøkt midt på dagen. Sånn går no dagan.

    Får også stadig meldinger på telefonen om at jeg må dra for å rekke flyet. Men jeg skal jo ikke noe sted. Denne uken.

    Ønsker alle på vårt flotte forum en fin dag!
     
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,819
    Likes mottatt:
    21,374
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen.
    Da er det tid for å ta en kaffe og kikke på papir mølja, før x antall pasienter stikker innom for å fylle på mitt budsjett for 1W. Det legges planer for diverse kreativiteter og 3 skarpe hoder for å dra maksimalt med TP for minimalt med investering.

    T-9 Boris skal fjerne alt av restriksjoner?
    T-X Norge skal fjerne alt av karantener? (det gledes NOT, alle med rennende nese og hoste........)
    T-XX Verden er kvitt Covid -19.

    Ha en fin fin long weekend, og litt mer slaveri for de uheldige. :)
     
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,107
    Likes mottatt:
    7,564
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo.
    Opererte fot i går, så blir noen usedvanlig stille dager og mye tid til å tråle IF fremover.

    Uten å forskuttere tror jeg også de neste 6 ukene med denne rakkeren kan gi utfordringer med bilkjøring med manuelt gir.

    5BDD1475-3591-4DA1-98A5-05FB2C693E25.jpeg
     
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,375
    Likes mottatt:
    20,966
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.

    Fikk e-post fra SAS i går kveld med påminnelse om turen jeg skal ta bare er 3 dager unna! Tiden går plutselig litt fort, for i dag er det kun 2 dager igjen til jeg er på et fly. Fingers crossed for negativ covid test.

    God bedring @Henrik!
     
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,048
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
  9. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    964
    Likes mottatt:
    5,174
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen! Starter med IT problemer, først BT som ikke fungerer på pc, så ville ikke maskinen på verdensveven, men tilsynelatende er vi tilbake på nett.

    Fikk også mail fra SAS med et hjertelig velkommen til nok et år som diamant, det var jo hyggelig og noe overraskende da grace ikke er ute før slutten av mnd.

    Ha en flott torsdag!
     
  10. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,872
    Likes mottatt:
    12,561
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Stille og fredelig morgen med klarvær. Kontrasten er stor til Tromsø med vindkast, regn, sludd og snø I herlig blanding.

    Hvis SAS minner dere på at dere skal til Tromsø om tre dager kan dere gjerne spise skrei på Mathallen. Nydelig var det!
    20220118_183803.jpg

    Ha en fin og velsmakende dag!
     
  11. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,819
    Likes mottatt:
    21,374
    Bonuspoeng:
    293
    Gooooooooood bedring, blir mye tid på IF fremover da :)
     
    SayWhat, OyvindN, ArthurDent and 3 others like this.
  12. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,305
    Likes mottatt:
    10,091
    Bonuspoeng:
    183
    Du får lufte disse planene her da... Er jo mange av oss som kan litt OneWord... ;)

    I andre OneWorld-nyheter... BA skal jo fly OSL-LHR fra terminal 3 i sommerprogrammet som begynner i slutten av mars. Dette gjør det jo enkelt med sikkerlig lounge-run (les: Saturday brunch) på T3 i diverse 1W lounger.
     
  13. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,196
    Likes mottatt:
    22,201
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Her snør det som berre f. Skulle tru ein var på Austlandet. Årets fyrste arbeidsdag på bortekontoret er eit faktum. Sjølvsagt på den dagen til no i år med verst føre, so nokre hundre meter ut i turen mot jobb skei eg med fire låste hjul ned i bakke med retning mot nokre grantre, men heldigvis, som den fødde actionhelten eg er, klarte eg å få herregårdsvogna på rett kjøl og kunne trygt levere avkommet i barnehagen før eg bila vidare til kontoret.

    Det spøker visst for Asiaturen i juli/august i følge madammen. Det kan bli vanskelig for ho å få ferie då, og i tillegg er ho ikkje spesielt optimistisk med tanke på pandemien. Godt eg har fått utreisetillatelse til egotripp. I år skal eg fly langt, pent og setje mine bein i ein lounge.
     
  14. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,590
    Likes mottatt:
    24,477
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Oslo.

    Kun en dag til jeg tar med Junior på helgtur til Tromsø. Har booket heldags hvalsafari på søndag så krysser fingrene for brukbart vær og selvsagt at vi får sett hval - gledere meg til et lite avbrekk fra hjemmekontoret!
     
  15. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,341
    Likes mottatt:
    28,720
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra ILD;
    F1C2F5FF-5DFD-4119-A040-E5584333454B.jpeg

    En kjapp 59 minutters togreise fra Barcelona. Avgang på tid og framme iht tabell.
     
  16. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,819
    Likes mottatt:
    21,374
    Bonuspoeng:
    293
    Herlig herlig, dette lover veldig bra. Kommer sterkere tilbake når slagplanen er klar, vi 3 amigoes skal en visitt til AmEx Centurion loungen, litt bobler og flyprat, booke BA C og komme igang 100%. Sommer ruten, da kjører vi MR.

    Kom gjerne med tips sjef (PM takk) :cool:
     
    SayWhat, OyvindN and ArthurDent like this.
  17. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    6,686
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Jessheim

    Forstår ikke hva du mener angående været på Østlandet @Sunnfjordingen. Her er det da sol fra skyfri himmel.... Når det er sagt så skulle jeg veldig gjerne hatt litt påfyll av snø med tanke på skiføret.

    Dagens episode av SAS roter det til er at min reise i november til New York via Lisboa i natt plutselig ble redusert til LIS-JFK-LIS-BRU (selvfølgelig etter en av disse berømte din reise er endret beskjedene uten ytterligere forklaring). Forstå det den som kan hvordan slikt er mulig.

    Ellers T-14 New York med SAS biz
    og T-57 Barcelona (hvilket betyr at det er på tide å få booket hotell snart sikkert)

    Akkurat nå er all fokus på å holde seg smittefri, så nå er det å isolere seg i hjemmet og møte så få mennesker som mulig de neste to ukene. Den største utfordringen er nok SATS tipper jeg. Har insett at vi alle trolig kommer til å bli smittet av dette covid fanteriet, så nå er det bare et spørsmål om timing.

    Ønsker alle en smittefri torsdag
     
  18. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,375
    Likes mottatt:
    20,966
    Bonuspoeng:
    183
    Steg 1: negativ selvtest er nå OK
    Steg 2: antigen hos "Din Reisevaksine" tas i morgen
    Steg 3: skriv ut negativ resultat i morgen
    Steg 4: Fly til LA på lørdag

    Grei plan ja? Har begynt å glede meg nå :D
     
  19. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,868
    Likes mottatt:
    9,146
    Bonuspoeng:
    183
    Det karantenes på 3 døgnet, men i morgen skal avkommet til sin mor så da får far hvile. Ingen svar på PCR foreløpig, men det dukker vel opp
    Riktig god dag til alle på bakken og i luften
     
  20. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,048
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Går det rutefly der?
     
    ArthurDent liker dette

Del denne siden