Jeg har hatt noen som har vært drøye oppigjennom. Forrige uke fikk jeg refund fra oppdragsgiver på 27806,- for en t/r flybillett til USA. Det er mye for en liten sjappe. Det er ikke pers heller. Toppen tror jeg var 36 lapper en gang i fjor. Når man ikke jobber i det offentlige eller i finans/olje sitter sånne langt inne. I høst var jeg så desperat at jeg kjøpte billett med både KLM, Norwegian OG SAS hjem fra Amsterdam. Husker ikke helt hvorfor, annet enn at jeg virkelig ville hjem og det var tåke. Teiteste i høst var nok allikevel en One-Way business med BA hjem fra HK. 90.000 Avios + mange tusen kroner. Alt for å komme hjem 9 timer før, og å slippe Connection i Moskva. Hadde billett i C med Aeroflot allerede. Men denne, er egentlig den morsomste syns jeg... Company name: Air Canada Distressed Description: Liqour Breakfast Den får ikke slippe noe sted i nærheten av regnskapet mitt. Men det høres jo unektelig ut som en vandrende katastrofe av en gjest. Det var for øvrig meg.
Hahaha! Kunne jo se ut som du har hatt en skikkelig soldatfrokost: 20 sigaretter og en flaske whiskey......
Air Canada Distressed tenker jeg. Regner med at du var plassert på ett hotell pga kansellering ens. Da er brennevin til frokost heeeeelt innafor.
Air Canada Distressed og Liquor Breakfast ser jo bra ut! Tror ikke våre regnskapsfolk hadde latt den passere uten enkelte kontrollspørsmål... Forøvrig tror jeg at jeg kunne glemme å få aksept for både 27k og 36k for flybillett t/r US som offentlig ansatt.