Det ultimative reiseregningsbilag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 31. des 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har hatt noen som har vært drøye oppigjennom. Forrige uke fikk jeg refund fra oppdragsgiver på 27806,- for en t/r flybillett til USA. Det er mye for en liten sjappe. Det er ikke pers heller. Toppen tror jeg var 36 lapper en gang i fjor. Når man ikke jobber i det offentlige eller i finans/olje sitter sånne langt inne.

    I høst var jeg så desperat at jeg kjøpte billett med både KLM, Norwegian OG SAS hjem fra Amsterdam. Husker ikke helt hvorfor, annet enn at jeg virkelig ville hjem og det var tåke.

    Teiteste i høst var nok allikevel en One-Way business med BA hjem fra HK. 90.000 Avios + mange tusen kroner. Alt for å komme hjem 9 timer før, og å slippe Connection i Moskva. Hadde billett i C med Aeroflot allerede.

    Men denne, er egentlig den morsomste syns jeg...
    [​IMG]
    Company name: Air Canada Distressed
    Description: Liqour Breakfast

    Den får ikke slippe noe sted i nærheten av regnskapet mitt.

    Men det høres jo unektelig ut som en vandrende katastrofe av en gjest. Det var for øvrig meg.
     
    Last edited: 01. jan 2016
    Herlov, Earl, Henrik and 8 others like this.
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hahaha! Kunne jo se ut som du har hatt en skikkelig soldatfrokost: 20 sigaretter og en flaske whiskey......
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Air Canada Distressed tenker jeg. ;)

    Regner med at du var plassert på ett hotell pga kansellering ens.

    Da er brennevin til frokost heeeeelt innafor.
     
  4. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Så det er derfor et par av produktene sjappa selger er dyrere enn en billig bruktbil?
     
    Bizflyer and tommy777 like this.
  5. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Air Canada Distressed og Liquor Breakfast ser jo bra ut! Tror ikke våre regnskapsfolk hadde latt den passere uten enkelte kontrollspørsmål... :)

    Forøvrig tror jeg at jeg kunne glemme å få aksept for både 27k og 36k for flybillett t/r US som offentlig ansatt. ;)
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden