Dette blir en fin onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 09. okt 2019.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Snart heme ..
    0065D830-601A-4BCE-AB91-157B948196F8.jpeg

Nå er det frokost her oppe i høyden.
    Ha en flygende flott dag!

Earl, Kristian, tfo and 19 others like this.
  2. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Trondheim.
    Høstferie over-jobb igjen... Ja til mere fri !! :)

Ha en nydelig onsdag :D:D

Earl, Kristian, haifinn and 6 others like this.
  3. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,644
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordens Paris
    Her er det 1°C og noen få skyer ute på den blå himmelen.
    Idag er det møte med Tromsø Kommune som står på planen idag samt speidern ikveld og resten av dagen er ikke spennende nytt.
    Så ha en flott onsdag, uansett hva den skal brukes til

Earl, Kristian, haifinn and 5 others like this.
  4. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Rixos Libertas, Dubrovnik.

Det går i frokost før det blir konferanse hele dagen;
    7C37371E-BB76-438B-AC64-C611F61D036C.jpeg 5AD1D972-72BF-4B07-BAC1-E0E4839B588F.jpeg A1755895-F812-4CF3-BA43-66B3EFBADB5B.jpeg 940177DC-CF99-4CD8-A52B-20A497C637CA.jpeg F009D83A-0124-498D-BFB7-244197FB7F5A.jpeg

Rommet bestilt på Viatrumf, på tide å hente inn litt poeng til EB-kontoen også;
    16B89A7C-ADA9-4C7F-8A10-E84FBC557F78.jpeg A2E951A8-2852-4AD9-91C6-DD86084F6D99.jpeg FDA4C917-7DD2-4044-B815-BE26D69AF365.jpeg 5C7006F6-6DB5-4C3F-8A75-3C534B55A90D.jpeg

En plettfri onsdag ønskes alle sammen

Earl, Kristian, haifinn and 10 others like this.
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra regnbyen Oslo. Allerede vært på kontoret en time for å ta unna en del. Heldigvis bare 8 dager til neste flytur, denne gang til københavn.

I kveld er planen å finne ut av hvordan jeg kan få lagt inn setereservasjon på SN/TP bestilt gjennom LH sine hjemmesider. Noen tips? Var så inn i granskauen mye dyrere med LH på hjemturen fra LIS, men LH ga oss mulighet til å fly TP på LIS-BRU og SN opp til OSL.

Earl, Kristian, haifinn and 7 others like this.
  6. tobbens

tobbens Medlem

Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Lysaker. Her er det grått og trist - både inne og ute.

Planen etter jobb er ta min livsforlengende og fettforbrennende løpetur ( 5 km, fart 8-10 km/t, 2-3 ganger i uka), planlegge innkjøp av julegaver (via Viatrumf?) og legge ut noe vræl til salgs på finn.no.
    Skal en tur innom helsekosten etter jobb for å hamstre multivitamin og ekstra D-vitamin. Merker allerede på kroppen av høstdepresjonen er på vei pga. mangel på sol og varme.
    Skal også kjøpe inn noe mer proteinpulver(proteinfabrikken) og nye hansker for styrketrening.

Har begynt å interessere meg for å gjøre storinnkjøp en gang i måneden, men det forutsetter også at middager må planlegges langt frem i tid. Leter etter noe software som kan forenkle jobben med å planlegge middager og generere innkjøpslister. Neste uke er det trippeltrumf også, så det blir litt forberedelser med å sjekke hva som er i fryseboksen og planlegge middager de neste 30 dagene.

Earl, Kristian, haifinn and 6 others like this.
  7. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen

Onsdag, hva er det for en unødvendig dag...Inneklemt mellom tirsdag og torsdag, totalt unødvendig, 4 dagers arb. uke hadde vært mer fornuftig...Eventuelt gjort om fredagen til halv arbeides dag, slik at en rekker long weekend avreisene med god margin...Hmmm kanskje noe å ta opp med kolleger på jobben, om redusert fredags arbeide:rolleyes:

Vinter ferien, er ikke lett å forstå, noen vil til badeland, andre til bestemor/far, noen til HKG eller MIA andre til fjells...Første mann til mølla sier jeg bare... Nå må vi snart finne noen billetter før planen om å sitte på et fly i februar rykker...

EB poengen ifra ALC reisen renner inn, 2500 Status poeng i GO og 10.000 EB (family pool) det lønner seg absolutt å fly;) Nå venter en på Hertz...

Super dag i luften som på bakken

Earl, Kristian, Flyvende_mare and 6 others like this.
  8. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,032
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden.

Godt fornøyd her da jeg plutselig fant ledige businessbilletter hjem fra NY i november. Fryktet å måtte sitte i plus og ikke få sjekket ut polarisloungen, men det ordner seg heldigvis for snille gutter. Greit med en ekstra gratis god middag med dollarkursene som er nå.

Får bare håpe det legges ut litt bedre billetter til NY også.

Earl, Kristian, Eddie47 and 8 others like this.
  9. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Her gir vel svaret seg selv? God onsdag!

Kristian, Eddie47, ArthurDent and 2 others like this.
  10. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Nemlig, må bare spikre planen fast om kidz til bestemor/far(daglig propaganda)...Så finner man 2 awards i C til MIA:D

11. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Det regner, det er kaldt og kaldere skal det bli. Får si som doktorn, hva er vitsen med denne dagen og ja til 4 dagers arbeidsuke!

Hold motet oppe folkens, det er lille lørdag og velkommen hjem @Eddie47

Earl, Kristian, Eddie47 and 5 others like this.
  12. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,534
    Bonuspoeng:
    113
    God tidlig formiddag fra Trondheim!

Friskt ute i dag også...

influensavaksinen ble sponset på jobb i dag, så den er unnagjort! Satser på at man berger denne vinteren også:cool:

Ha en strålende dag:cool:

Earl, Kristian, Eddie47 and 6 others like this.
  13. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,032
    Bonuspoeng:
    183
    Lykke til med det i vinterferien nå :)

drsyk liker dette
  14. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,032
    Bonuspoeng:
    183
    Hmm... en frekkas hadde tatt sete 2A hjem fra USA, så det ble sete 6A på meg. Jeg er kanskje ikke senior nok i gamet til å kunne krevd hevd på setet slik Eddie kan?

Kristian, drsyk, Eddie47 and 5 others like this.
  15. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    God onsdag fra et regnfylt Romerike.
    Det telles ned til lørdag hvor man skal fly til LPA via ARN og kose seg en uke på Gran Canaria. Helt klart muligheter for fly & øl om noen vil ta turen.

Earl, Kristian, drsyk and 7 others like this.
  16. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Dubrovnik er en grom by -særlig (formodentlig) utenfor turistsesongen. Det finnes en sjømatrestaurant (tror den ligger på nordsiden av bymuren, nede ved sjøen) som serverer "glostekt fisk". Der har de stort åpent ildsted og noe som likner en steketakke ( stor rund jernplate på korte ben). Der legges fisk, grønnskaer, olje og krydder. Oppå legger de et hvelvet lokk, og så raker de glør rundt det hele. Havabbor og pagell blir ganske så spiselig når det blir tilberedt slik :)

drsyk, Wiolenze, Eddie47 and 2 others like this.
  17. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det sørlandske. "Annuntio Vobis Gaudeum Magnum! Habemus Itinerantur" Jeg har akkurat lagt beslag på en av våre venninner i Tallin og fått modifisert min AKL-tur i slutten av November. Awardfares-abonnementet betaler seg :D Av logistikk- og parkeringsgrunner dropper jeg KRS og starter og stopper i Oslo (Lar Vy ta seg av den likevel kjedelige Arendal-OSL-turen) Men da ser turen ut som følger: OSL-LHR-SIN-AKL. LHR-SIN i "standard F" 777 300ER, og siste leg i suite /380 (sannsynligvis gammel, men jeg kan leve med det ;) . Hjemturen : AKL-TPE-CDG-MUC-OSL. AKL-TPE med Air NZ i Dreamliner-biz ( 1-1-1 konfig ! ), TPE-CDG med Eva "Royal Laurel class Biz i 777 300ER. Resten av turen i Biz med Luftwaffe før jeg buklander med Vy . Ganske så fornøyd at jeg både fant NZ biz i Dreamliner ( som jeg tror er svært nær førsteklasse), og ditto for EVA. Det gledes! ...OG ja, dette skal det selvfølgelig bli reisebrev fra .

Last edited: 09. okt 2019
    ordnetseg, Earl, Mysterio and 10 others like this.
  18. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Porsgrunn- ikke stort å melde. Har bursdag i dag, får se om det skjer noe senere?

Earl, Kristian, EndreD and 6 others like this.
  19. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Skal være forsiktig med å spøke med folk man ikke kjenner, men dette minner meg om Arnolds berømte utsagn ;):

F5FABE19-FB9C-41D0-8A01-8AD61B55EE72.jpeg

20. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    HAIFINN er tydeligvis begeistret.

drsyk, ArthurDent and haifinn like this.

Del denne siden