Du kan være der i 3 måneder som turist, etter dette kan du forlenge med 3 måneder til for en billig penge noe som gir deg 6 måneder totalt. En slik rute setter mye mindre krav i forhold til dokumentasjon for å få det til også er det mye billigere enn å spy ut 2000 Dollar. Du kan jo bruke de andre 6 mnd ett annet sted sånn som Mexico, da jeg tipper dette pandemikaoset da vil være på hell. Jeg tror også at ett business visum vil løse floka bedre hvis du vil være der lengre enn 6 mnd, enn det andre visumet du sikter til...
Jeg har vært digital nomade i over lengre tid, og jeg kan si at du kan reise til mange steder denne vinteren, jeg holder til på Kanariøyene nå, og det jeg kan si deg er det at du bør sjekke skattereglene der du flytter til, og gjerne bidre på tråden når du får litt mer erfaring på dette. Du bør også være ekstra nøye når det gjelder forsikring nå i disse tider da forsikringer som IF er å kjøpe katta i sekken. Jeg har denne forsikringen. Er alt på plass så er det bare å bruke sunn fornuft så går det bra og komme seg ut også nå i denne perioden
Last edited: 13. febr 2021