Har ikke kommet så langt enda, sjekket bare kjapt til Hamburg i mai og det var vel et par hundre billigere enn for et par dager siden.
Sjekka HND nå, siden det var det siste jeg søkte på i går. I novmber kostet det i går ca 24.800 tur-retur, på samme datoer koster det nå 19.700 Det er utreisen som har gått kraftig med, hjemreisen er omtrent det samme.
Jeg var ikke klar over at SAS flyr til SIN, nærmere bestemt CPH-SIN med en A350... når begynte de med det? --edit-- etter å ha lagt dette ut som egen tråd viste det seg at jeg må gni ut av øyne litt, drikke mer kaffe og lese småskrift der det står at Singapore Airlines flyr, ikke SAS. Men det er jo rart at det dukker opp i et SAS salg.
Du kan få voucher eller endre innen 72 timer før avgang. Hvis det er mindre enn 72 timer til avgang må du nok stole på reiseforsikringen din. (tenker jeg)
Fleksibiliteten SAS står det meir om her: – https://www.sas.no/flexible-booking/ Dette er vel den viktigaste: No visste eg ikkje at SAS Go Flex var ein billettkategori, då...
Takk for tips, dette viste jeg ikke gikk. Da bør man jo titte gjennom sine bestilte reiser når det er kampanjer. Hvordan fungerer dette ved bestilte bonusreiser og evt endring av skatter&avgifter som nylig når man fjernet flypassasjeravgiften for hele 21?
I disse covid tider, når endringer er gratis kan det være lurt. Til vanlig(om du ikke har Pro billetter) er gebyret som oftest høyere enn evt. besparelse.
Her må det være noe muffins! mulig det er det samme «problemet» man har diskutert tidligere med at BER ennå ikke er fullt implementert i billettsystemet? 0kr i plus for barn, må jo være for godt til å være sant?